Sezona kiselih krastavaca svima, osim PR-ovcima
Ulazimo u dio godine koji karakteriziraju smanjene gužve na cestama, učestali automatski odgovori na poslane mailove i vrućine koje dodatno opustoše već ionako poluprazne ulice. U tjednima koji slijede nacija će se u smjenama odmarati, što će se poprilično odraziti i na aktivnosti u PR struci.
Nedostatak važnih događanja, burnih obrata i velikih projekata koje svaki ozbiljan medij naprosto mora popratiti, a koje su godišnji odmori i vrućine mahom odgodili za jesen, transformira medijski prostor pa su objave ponešto drukčijeg karaktera nego inače. Neke prilično nevažne priče uspijevaju doprijeti i na naslovnice ili ih se barem bogato oprema zasljepljujućim fotografijama i šokantnim „činjenicama“. Ova se transformacija uvriježeno naziva sezonom kiselih krastavaca, bez osobitog čuđenja i kritike prema pojavi kao takvoj. Tipičan primjer priče iz ovog specifičnog perioda obrađen je na našem blogu još prije koju godinu, a vrijedi se dotaknuti i činjenice da u sezoni kiselih krastavaca PR-ovci, za razliku od većine ostalih, trebaju biti budni i aktivni kao i inače.
S jedne strane, medije je u ovom razdoblju lakše zainteresirati za teme koje u moru prioriteta teže ostvaruju objave, dok se, s druge strane, povećava rizik od buđenja nekih starih kriza. Iako su ljeti u fokusu javnosti neki „laganiji“ sadržaji, mediji moraju ponuditi i „jake“ priče, a u nedostatku onih aktualnih, što drugo, već – reciklirati stare priče? Ovaj put s novom dodatnom opremom, drukčijim specijalnim efektima i možda još žešćim naslovom. Stoga, radite li u PR-u, ne opuštajte se previše u ljetnim mjesecima i, iako oni tijekom godišnjih odmora ponešto izgube na težini, vodite računa o praznicima.
Oznake: Mediji, PR stručnjaci, državni praznici i blagdani u Hrvatskoj