Što očekivati od Golden Drum 2022 programa?

 

23. rujna bit će dan pun inspiracije, kreativnosti i vrhunskih profesionalaca, slaveći ideje koje se ističu.

Golden Drum Festival 2022. ugostit će Kavitu Patel, Advisory Lead za WARC EMEA, koja će secirati Anatomiju učinkovitosti, Fabia Seidla, direktora za globalni kreativni razvoj u Meti USA, koji će govoriti o Pojednostavljenju budućnosti s novom perspektivom kreativnosti koja nas može dovesti do boljeg korištenja tehnologije i nadahnutijeg i utjecajnijeg sutra, Ghadu Wali, osnivačicu i kreativnu direktoricu Wali’s Studija, pionirsku grafičku dizajnericu u Egiptu, o tome Kako grafički dizajn utječe na mentalno stanje, povlači emocionalne konce i donosi promjenu, Jeannette Liendo, koja će predstaviti Potrošača budućnosti, Svena Hubertsa, iz DENTSU CREATIVE EMEA, Maxima Boritka, kreativnog direktora i Egora Petrova, suosnivača i kreativnog direktora iz Banda, s Brzom kreativnošću kao jednom od najboljih stvari koju je rat donio u ukrajinsku agenciju, Jasona Romeyka, izvršnog kreativnog direktora i upravnog partnera iz Serviceplan Internationala, Sebastiana Stępaka, glavnog izvršnog direktora MSL CEE-a i Jorga Riommija, glavnog kreativnog direktora Publicis Groupe CEE, koji će govoriti o Bezvremenskoj kreativnosti, te Saula Rocha, glavnog kreativnog direktora DAVID Madrida s Šiframa za varanje.

 

Provjerite cijeli program Festivala i ne propustite najpopularnije teme, priče i savjete.

Bezvremenska kreativnost: Jason Romeyko, Jorg Riommi i Sebastian Stępak

Pandemija je ipak povećala brzinu razvoja tehnologije. Automatizacija ubrzano napreduje, strojevi se sve više približavaju ljudskim sposobnostima. Sebastian Stępak, glavni izvršni direktor MSL-a, razgovarat će s najnovijim članovima Kuće slavnih i dvojicom najbriljantnijih kreativnih umova i vođa, Jasonom Romeykom, svjetskim kreativnim direktorom i upravljačkim partnerom Serviceplan Internationala i Jorgeom Riommijem, glavnim kreativcem Publicis Groupe za Srednju i Istočnu Europu, o jednoj stvari koju automatizacija ne može zamijeniti – kreativnosti.

Saznajte kako se u prošlosti postizala kreativna briljantnost i što se najviše promijenilo u doba automatizacije u razgovoru o Bezvremenskoj kreativnosti.

Kreativni direktor godine powered by Elan

Nagrada Kreativni direktor godine dodijelit će se kreativnom direktoru Kampanje godine koji prikupi najviše bodova za kampanju i pojedinačne prijave iste kampanje u svim kategorijama. Elan će se pobrinuti da Kreativni direktor godine bude “najbrži na padinama”, nagrađujući pobjednika Amphibio 18 Ti2 Fusion X, poznatijim kao kraljem carving skija, osiguravajući bezvremensku estetiku za savršen zavoj.

»Tehnologija Amphibio dobila je brojne prestižne nagrade i time postala najnagrađivanija tehnologija u povijesti Elana. Ova nagrađivana kombinacija čini Amphibio skije ultimativnim izborom za skijaške padine. Velika nam je čast što možemo pokloniti najnagrađivanije skije najnagrađivanijem kreativnom direktoru Golden Drum-a«, dodala je Melanja Korošec, Brand Director ELAN Grupe.

Natjecanje Young Drummersa s prijavama iz 15 zemalja

Za Young Drummers natjecanje primaju se prijave iz 15 različitih zemalja. Peteročlani žiri predvođen Ghadom Wali, višestruko nagrađivanom dizajnericom koja je razvila Arabic typeface koje je Društvo tipografske umjetnosti u Chicagu izabralo za jedno od 100 najboljih grafičkih djela na svijetu, već je prionuo na posao, a mi jedva čekamo vidjeti pobjedničku ideju. Autoru najbolje ideje bit će dodijeljena nagrada od 1.000 EUR od Slovenske turističke zajednice i Golden Drum Festivala na dodjeli nagrada Golden Drum Awards Show koju pokreće Mastercard, 23. rujna 2022. u Rovinju.

 

Što će žiri tražiti?

ANA ŠUTIĆ

»Osobno ću tragati za trenucima katarze, znate ono kad pomislite: ‘Čovječe, da bar to učinimo…’ Ideje koje do sada nisu bile izvedene na takav način, a izgledaju tako očite i logične i savršene, kao da su uvijek tu i čekaju da ih netko primijeti. To je posao koji izaziva najviše promjena. Dakle, na vama je i na svima nama zajedno da podignemo to na višu razinu, budemo pametni i oštri kao i uvijek i pokažemo put naprijed za našu industriju«, kaže Ana Šutić, glavna kreativna direktorica New Moment Srbije i član našeg One-Channel žirija.

»Očekujem rad koji je toliko svjež i inovativan da bi poslužio kao savršen dokaz da je naša generacija najkreativnija generacija u povijesti«, uzbuđen je Levan Lepsveridze, suosnivač i kreativni predsjednik u Leavingstoneu i član našeg Omni-Channel žirija.
»Proteklih nekoliko godina pokazalo je kako komunikacija može pružiti angažman, zabavu i relevantan sadržaj u životima ljudi, dopirući do njih na mnoge inovativne i neočekivane načine. Stoga ću se na ovoj sjednici žirija veseliti dijelovima komunikacije koji rade u ovom smjeru, iskorištavajući sredstva i vrijednosti robnih marki i oživljavajući ih na smislene načine za potrebe i znatiželju ljudi«, objašnjava Lavinia Francia, kreativna direktorica Ogilvyja Italija i članica našeg Omni-Channel žirija.
Oznake: , ,
Pročitajte i…
Kategorije
Vezani članci
Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3