Tjedni izvještaj s domaćih Facebook stranica – OK! ima najzahvalniju publiku
Prema izvještaju SocialSense.me, portala specijaliziranog za praćenje uspjeha aktivnosti na društvenoj mreži Facebook u prošlom je tjednu najbolju interakciju, zbroj likeova i komentara, ostvarila stranica časopisa Ok, dok je najbrži rast imala stranica Hrvatske turističke zajednice Croatia.
Facebook stranica časopisa OK! u proteklom je tjednu prikupila čak 12 828 interakcija, dok se na drugom i trećem mjestu nalaze stranice dviju dnevnih novina, Jutarnjeg lista i 24sata sa 10 005, odnosno, 9 879 interakcija prošlog tjedna. Nakon njih na četvrtom mjestu nalazi se Facebook stranica portala Zagrebancija.com, ispred putopisca Hrvoja Šalkovića i njegove stranice Gonzo putopis uživo!
Stranica Croatia, Hrvatske turističke zajednice, najbrže je rastuća stranica, koja sa 12 068 prošlotjednih novih fanova do danas broji njih 282 317. a u stopu je slijedi nedavno pokrenuta stranica 100 godina Kraša, koja je u samo tjedan dana prikupila novih 8 245 fanova i time narasla na ukupno 14 697 članova. Slijede stranica Recepti s novih 4 465, 24sata sa 3 524 i Volkswagen Hrvatska sa 2 616 novih fanova prošlog tjedna.
Najpopularniji statusi prošlog tjedna osvanuli su na stranicama Zagrebancija.com, Put oko svijeta i OK je OK!. Stranica Zagrebancija.com imala je najuspješniji prošlotjedni status, odnosno objavu nagradne igre za fanove: „Znate već proceduru. Neće biti lagano. Onaj iza kojeg se ne postavi novi komentar 30 minuta ide u Tunis. Sretno!“ Ukupna interakcija na navedenom postu bila je 3 834 komentara i like-ova. Drugi najuspješniji post bio je album fotografija Sejšela postavljen na stranici Put oko svijeta s ukupnom interakcijom 3 575. Slijede statusi stranice OK je OK, koja vrlo jednostavno komunicira sa svojom publikom, što joj donosi izvrsne rezultate – tako je status „Tko je i više nego OK! ovoga ljeta, neka klikne sviđa mi se!“ prikupio 2 307, „Najbolje mjesto na Jadranu je….“ 1 844 i „Tko voli sunce, neka klikne sviđa mi se!“ 1 707 ukupnih komentara i like-ova prošli tjedan.
Portal SocialSense.me izradila je zagrebačka agencija Drap, specijalizirana za promociju na društvenim medijima koja će svakog ponedjeljka izvještavati o događanjima na Facebooku i uspjehu domaćih Facebook stranica. Na portalu je odnedavno moguće i dodavanje vlastitih stranica u svrhu praćenja i usporedbe rezultata.
Oznake: najbolje Facebook stranice, najkvalitetnije Facebook stranice, Facebook korisnici u Hrvatskoj, Facebook Hrvatska, upravljanje on line reputacijom, monitoring društvenih mreža, Drap, SocialSense, community management, online community manager, online reputacija