Tražite vrijeme u Hrvatskoj, a dobijete neku stvar doslovce:-)
Klijent traži koje je vrijeme u Hrvatskoj da dogovori sastanak i na prvoj stranici na Google.com nađe ovo econ.st/mdtOk3 – to je bila poruka na koju sam jučer naletio na Twitteru – @TechToni sa http://inchoo.net donio nam je pravi primjer što se može dogoditi ako ne vodite brigu o tome što se piše o vama u virtualnom svijetu. Dakle čovjek je jednostavno htio provjeriti koje je lokalno vrijeme (time) u Hrvatskoj i utipkao je Google logično “time in Croatia”. No, naslov koji mu je odjednom privukao pažnju na prvoj stranici Googla je bio ovaj – Male prostitution in Croatia – Boom time for Croatia’s gigolos jednostavno prevedeno – Muška prostitucija u Hrvatskoj – Bum za hrvatske žigole. Ključne riječi time i Croatia + Economist kao dobra referentna stranica doveli su ovaj tekst koji nema veze s vremenom (možda s vremenima, ali to je druga priča) u Hrvatskoj jako visoko na prvu stranicu Googla.
Da ne pričam da su neki mediji danas dobro iskoristili priču i da je bila čitana, iako je napisana prije punih 7 mjeseci:-) – Ispovijest žigola iz Hrvatske: Muževi me naručuju za njihove žene!
Nešto slično se i nama slučajno dogodilo kada smo napisali jedan sarkastičan blog za koji smo za temu izabrali vodostaj rijeka – ne sluteći da je to toliko tražen pojam tijekom godine širom svijeta, ne samo u Hrvatskoj – radi korektnosti smo ipak čim smo to uočili stavili link odmah na početak bloga na relevantne izvore – ali bilo je zabavno i danas smo tu negdje za vodostaj rijeka…
Kao što su neki pametni već dosad rekli ako već sam nećeš voditi brigu o svojoj reputaciji, već će se naći netko, a taj ti ne mora uvijek biti prijatelj:-) posebice u današnjem virtualnom okruženju.
Oznake: Društveni mediji, on line reputation management, upravljanje on line reputacijom, SEO, online reputacija