Treći dan Golden Druma je iza nas, vrijeme je za pobjednike
Treći, a time i posljednji dan 23. izdanja Golden Drum festivala je iza nas – festivalske radionice, izvrsni govornici i rasprave ponudile su delegatima nove izazove, znanje i otvorile nove kreativne vidike.
„Možete napraviti velike stvari ako ostanete autentični“, uvjeren je Darre van Dijk, glavni kreativni direktor u TBWA/Neboko Amstardam, Nizozemska. Radije od uobičajenih reklama, potiče ljude da rade zabavne i privlačne videe.
Emily Hare, urednica Contagious Magazinea i I/O platforme iz Ujedinjenog Kraljevstva istaknula je važnost svrhe u svemu što radimo: „Za mene, to je najvažnije. To znači upitati se – zašto postojimo kao brend?“ Naglasila je da ljudi zaslužuju brend koji ima svrhu, „ljudi žele kupovati brend koji ima svrhu“.
„Ostanite vjerni sebi“, rekao je Folker Wrage, glavni kreativni direktor Havas Worldwidea, Švicarska i objasnio delegatima zašto je glupo imati loše zaposlenike u organizaciji. „Jedan otrovni zaposlenik briše vrijednost dvaju super radnika“. Humanost je prva stvar koja odvaja dobre od loših ljudi, ističe.
Michaela Christine Wolf, Luxury Marketer, Michaela Christine Wolf Ltd iz Austrije, naglasila je važnost prepoznavanja potreba klijenata: „Morate početi slušati što vaš klijent treba i tada mu se obratiti na pravi način“. I klijentima je važno da surađuju s ljudima koji razumiju njihove potrebe. Christina je predložila moguće rješenje: „Možda vam treba stručnjak koji će znati spojiti ljude“.
Nakon održanih predavanja i seminara slijedi veliko finale dodjele nagrada, a festivalsko bubnjanje završit će na legendarnom Golden Drum Closing Party – Final Explosion, sa srpskim producentom i DJ-om Gramophonedzie.
Oznake: marketing nagrade, PR nagrade, Golden Drum