Važnost sadržaja u social media marketingu
Na društvenim je medijima je interakcija jednako važna kao i dijeljenje objava, no ako ne možete započeti razgovor koji želite zbog nedostatka pravog sadržaja, opcije su vam veoma ograničene. Ako nemate dovoljno dobar sadržaj za izgradnju marketinga putem društvenih mreža, dogodit će se sljedeće:
- ljudi vas neće pratiti jer ne mogu dobiti ništa korisno od vas
- ljudi vam neće pomoći u izgradnji brenda i dijeliti vaše objave jer nema ničega vrijednog dijeljenja
- vaši profili neće rasti
- dobri rezultati će izostati
Sadržaj na društvenim mrežama znači više od nekoliko fotografija ili članaka
Pitanje što je točno sadržaj u društvenom marketingu i što nije nikada neće biti odgovoreno u potpunosti. Ono što jedna osoba uspješno koristi kao sadržaj na svojim društvenim mrežama ne mora uopće biti jednako korisno za nekog drugog. U većini slučajeva, tweet ili fotografija nisu dovoljni. Kako bi bili zaista uspješni, sadržaj mora biti prilagođen za svaku društvenu mrežu koju koristite.
Pitanje koje najbolje definira sadržaj za društveni marketing jest: je li ovaj sadržaj koristan za moju publiku?
Zanimljiv sadržaj može se prikazati u različitim formama, isto kao što može postojati raskorak između onoga što vi smatrate zanimljivim sadržajem i onoga što vaša publika misli. Na kraju se cijela priča svodi na pronalaženje zlatnog kompromisa između onoga što vi želite komunicirati, što vaša publika voli i dijeli i onoga što vam daje rezultate koje želite.
Sadržaj u social media marketingu ne završava sa stvaranjem sadržaja
Više je stvari koje mogu poći po zlu sa sadržajem kojeg dijelite i uzrokovati neuspjeh društvenog marketinga. Bilo da se radi o nečitkom blog formatu, nepostojanju opcija dijeljenja, sadržaju bez vizualne opreme, nepostojanju kanala društvenih medija velikih kompanija ili upečatljivih opisa super proizvoda.
Što mislite kako svi veliki marketingaši postižu sulude količine prometa na svojim društvenim mrežama? Time što imaju zaista koristan sadržaj – jedina razlika između ljudi koji su potpuno nevidljivi na društvenim mrežama i onih koji imaju milijune pratitelja jest sadržaj kojeg objavljuju.
Marketing društvenih mreža ne tiče se samo onoga što objavljujete na društvenim mrežama – jednako se tiče i onoga što drugi za vas rade na društvenim mrežama. Jednom kada uspijete u tome da drugi pričaju o vama, već ste na pola puta uspjeha. No, da biste u tome uspjeli, morate im dati nešto o čemu će pričati.
Kako?
- dajte im zanimljiv sadržaj – ljudi će radije dijeliti sadržaj nego promotivne članke o proizvodima ili uslugama
- učinite sadržaj jednostavnim za dijeljenje – inače se nitko neće ni potruditi podijeliti ga
- omogućite da vam se ljudi mogu javiti
Stvarati dobar sadržaj na društvenim mrežama nije lako, ali je vrijedno truda.
Izvor: thesocialms.com
Oznake: digitalni marketing, online marketing, društvene mreže