Velika Facebook borba kraljica domaće estrade
Prema izvještaju SocialSense.me, Facebook stranica Jelene Rozge prošli tjedan ostvarila je bolje rezultate od stranice njezine glavne estradne konkurentice Severine. Tako je Rozgina stranica bila ukupno treća po tjednoj interakciji, dok su postovi s njezine stranice bili drugi i treći najpopularniji statusi tjedna. Da Severina nije odustala od svoje titule kraljice estrade dokazuje jučerašnja objava novog spota Brad Pitt, koji je bio najpopularniji jučerašnji post.
Inače, stranice estradnih zvijezda Rozge (broj interakcija: 10 549), Thompsona (7 934) i Severine (4 369) jedine su se uspjele svrstati među 10 stranica s najboljom ukupnom interakcijom uz stranice portala Jutarnjeg lista (13 490), Dnevnik.hr-a (11 577), OK-a (7 580), 24sata (6 306), Tportala (6 256), Net-a (5 376) i Zagrebancije (3 094). Zanimljivo je kako se najveća domaća stranica (372 001 član), ona 24sata ne nalazi među 5 stranica s najvećim brojem interakcija, što može značiti da su se njihovi fanovi prepustili ljetnim radostima.
Najbrže rastuća stranica i ovog tjedna je stranica HTZ-a Croatia s 15 862 novih fanova. Na drugom mjestu nalazi se stranica drogerije Bipa s 7 483, koju slijedi konkurentski lanac Drogerie Markt s 4 871 novih fanova. Vrh najbrže rastućih zatvaraju stranice Recepti i Renault Hrvatska.
Najuspješniji statusi i dalje su oni ne predugački i jednostavnog sadržaj, poput pobjednika prošlog tjedna – posta s Dnevnik.hr-a: „Tko ostavi zadnji komentar, taj ______!“ (broj interakcija 6 043). Na drugom i trećem mjestu najuspješnijih postova nalaze se fotografije sa stranice Jelene Rozge (oba 3 156). Na četvrtom mjestu, ispred fotografije s Puta oko svijeta (2 429), nalazi se izuzetak koji potvrđuje pravilo: komentar Ive Josipovića o diskriminaciji BiH turista (2 789).
Oznake: community management, online reputacija, najbolje Facebook stranice, SocialSense.me, Facebook korisnici u Hrvatskoj, Facebook u Hrvatskoj, SocialSensePročitajte i…