Šest mjeseci rada za jednu minutu Zemlje zdravlja
Za početak novog radnog tjedna, odlučili smo u laganijem tonu osvrnuti se na jednu dražesnu novost iz svijeta reklama. Načelno, rijetko viđamo „Made in Croatia“ reklame koje rame uz rame po kvaliteti i kreativnosti mogu stajati s najvećim uradcima svijeta.
Mediji su se već prilično raspisali o svježoj uspješnici zagrebačkog studija Luminus koji je uz svoje brojne Emmyje i ine trofeje dodao još jednog kandidata za nagradu, projekt svjetske A-produkcije – novi Vindijin spot koji se prošlog tjedna počeo vrtiti na malim ekranima i ujedno me, moram priznati, prilično raznježio i vratio barem na trenutak u djetinjstvo.
Kako su nam rekli, spot se pripremao čak šest mjeseci da bismo u konačnici 60 sekundi otkrivali kako izgleda ‘z bregov “Zemlja zdravlja” što je ujedno i novi slogan prvog mliječnog brenda u Hrvata. Poetični tekst koji nas prati dok otkrivamo magični svijet mlijeka ispričan je poput priče za laku noć, a možda se i vi gledajući ga prisjetite prvog poklona kojeg ste dobili od svoje Zubić Vile, no ostavit ćemo spot za pred kraj teksta.
S vila se sad valja vratiti na suradnju Vindije i Luminusa koja se proteže i kroz ranije velike uspješnice u svijetu reklama, ne samo zbog kreativnosti već i znatnog truda i pedantnosti. Prisjetimo li se samo Medvjeda i Iso-Sporta, odnosno spota Povratak, koji je, da budemo iskreni manjgure u firmi prije svega oborio s nogu zgodnim hokejašima, ali i predstavljao svojevrsni boom i osvježenje na domaćem tržištu upravo zbog svoje visokokvalitetne produkcije i dobre priče.
Da ne bismo samo posve besramno, ali zaista od srca, hvalili Vindijine spotove, u jednom od prijašnjih blogova smo se prisjetili i reklama iz domaće produkcije koje se ne zaboravljaju tako lako. Uz legendarne reklame i čašu mlijeka, Manjgura vam želi idiličan početak radnog tjedna (ako negdje zapne u idili, samo zovite :-))
Oznake: najbolje reklame, marketing, Vindija, Iso Sport, Luminus