PRimjeri iz PRakse
Bez njih je brendiranje vaše tvrtke gotovo nezamislivo, upravljanje troškovima stresno, a kvalitetne komunikacije s unutrašnjim i vanjskim javnostima nema. PR stručnjaci najisplativiji su 'odvjetnici', a zašto je to tako za Liderovo posebno izdanje, posvećeno odnosima s javnošću, otkrili su direktori i menadžeri najuglednijih PR agencija u Hrvatskoj.
Svi se oni slažu u jednom, da biste ovaj posao mogli raditi, PR morate voljeti. Dinamičnost, nepredvidljivost i konstantan razvoj samo su neki od razloga zašto je danas ovo zanimanje sve popularnije. Glavna odlika PR profesionalaca je objektivnost, a njihov zadatak je reći i ono što klijent ponekad ne želi čuti.
Kvalitetan PR stručnjak u današnjem je medijskom okruženju neophodan želite li izgraditi ugled svoje tvrtke, a rad u ovoj struci ima više dimenzija – ne samo da osoba mora biti dobar komunikator, već mora pratiti trendove, biti informirana i pratiti događanja u nizu industrija istovremeno.
Među nizom poznatih i uspješnih lica koja su dala svoje viđenje ove profesije, našla se i izvršna direktorica tvrtke Manjgura, naša Nina Išek Međugorac. Prokomentirala je zašto raste utjecaj i moć PR-a u poslovnim procesima te koliko je u današnje vrijeme neophodno posjedovati i nova tehnička znanja.
Uvijek smo pobjednici
– Sve više organizacija shvaća vrijednost dobre komunikacije s korisnicima, zbog čega raste utjecaj i moć PR-a u poslovnim procesima. Veća je i potražnja za komunikacijskim stručnjacima i vrhunskom ekspertizom, iza koje stoje uspješni projekti te učinkovita rješenja s različitih tržišta, dobro razumijevanje poslovanja i investicijske klime. PR-ovac mora biti interdisciplinaran: da bi znao komunicirati projekt, proizvod ili ideju , mora znati i poslovne procese u pozadini. Važno je i da mediji 21. stoljeća zahtjevaju i tehnička znanja poput SEO optimizacije, oglašavanja na AdWordsu ili Facebooku, ‘community managementa’, oglašavanja na zaslonu, e-mail marketinga i analitike. Na posao gledam kao na pametnu igru koja svim sudionicima treba osigurati nove vrijednosti. Sretna sam što sam dio tima u kojem nam je najveća nagrada da smo uvijek svi pobjednici.
Oznake: Manjgura, Odnosi s javnošću, PR agencije, Facebook, Lider