Sve što ste željeli znati o odnosima s javnošću, a niste imali prilike pitati
Ekonomski fakultet u Splitu poziva Vas na predavanje „Sve što ste željeli znati o odnosima s javnošću, a niste imali prilike pitati“ koje će Krešimir Macan, ugledni hrvatski PR stručnjak, održati u utorak 12.11.2013. u Velikom amfiteatru (Ekonomski fakultet Split, Cvite Fiskovića 5 ex. Matice hrvatske 31) s početkom u 18:15 (predviđeno trajanje do 20:00).
U svom predavanju Macan će dati kratki uvod u osnove odnosa s javnošću – što danas podrazumijeva posao odnosa s javnošću, kako uspješno komunicirati u doba novih društvenih medija, koje kvalitete treba imati svaki uspješni PR – ovac i mnoge druge korisne savjete. Macan će kroz primjere koji su zaintrigirali hrvatsku javnost pokazati što je to krizno komuniciranje, kako uspješno komunicirati u krizi te koje pogreške izbjegavati, koji su alati korisni za kriznu komunikaciju, te općenito kako reagirati u kriznoj situaciji – kako se pripremiti, kako komunicirati u medijima, koje poruke izvući za budućnost i ostale elemente kriznog komuniciranja. I naravno više od svega odgovarati na pitanja zainteresiranih.
Krešimir Macan (1970.) je ugledni hrvatski PR stručnjak specijaliziran za krizno komuniciranje, strateško komuniciranje u politici i nove društvene medije, koji danas uspješno vodi vlastitu savjetničku tvrtku – Manjgura, osnovanu još 1997. kao jedna od prvih hrvatskih agencija specijaliziranih za odnose s javnošću. Krajem 1998. angažiran je od strane Hrvatske radio televizije, kao njihov prvi direktor korporativnih komunikacija i glasnogovornik. Sredinom 2003. imenovan je savjetnikom Predsjednika Vlade RH za komunikacije, a od 2004. do 2008. na mjestu je izvršnog direktora agencije Madison Consulting čije je djelovanje uspješno razvio. Ugledan je međunarodni izborni savjetnik i CIPR certificirani predavač specijaliziran za krizno komuniciranje, strateško komuniciranje u politici i nove društvene medije. Diplomirani je inženjer elektrotehnike, govori četiri strana jezika. Član Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), Chartered Institute of Public Relations (CIPR) i Europskog udruženja političkih komunikatora (EAPC).
Originalan članak je objavljen 8. studenoga 2015.
Oznake: strateško komuniciranje u politici, Društveni mediji, Krešimir Macan, Krizno komuniciranje, Odnosi s javnošćuPročitajte i…