Na Facebooku sve više starijih i muškaraca

Portal za statistiku i analizu društvenih mreža Socialbakers u svojem je najnovijem istraživanju posvećenom Facebooku ukazao na neke zanimljive trendove u razvoju Facebooka u protekle tri godine, od čega se najviše ističe porast prosječne dobi korisnika te porast posjećenosti iz zemalja u razvoju i azijskih zemalja. Kako tvrde u Socialbakersu, društvena mreža nekoć orijentirana prema studentima sve više postaje mrežom za sve dobne skupine, čak i za starije osobe, među kojima se uočava trend porasta infomatičke pismenosti.

Tako je prosjek korisnika Facebooka povećan sa 29 godina u 2010. na 30 godina u 2012, a promijenio se i spol prosječnog korisnika: dok su u 2010. prevladavale žene, trend se sve više mijenja u korist muškaraca, koji trenutačno čine 53% korisnika ove najpopularnije svjetske društvene mreže.

Ovakva promjena u demografiji značajnija je no što se na prvi pogled čini, a to najbolje znaju velike korporacije, koje svoje marketinške i strategije odnosa s javnošću prilagođavaju upravo statističkim podacima tvrtki kao što su Socialbakers. Zasigurno ih upotrebljava i Coca-Cola, koja posljednje tri godine drži titulu top brenda na Facebooku.

Tags: ,
Pretraži blog po ključnim riječima
2 3 a b c č d đ e f g h i j k l m n o p q r s š t u v w x y z ž