Put ka uspjehu na društvenim medijima – jednogodišnji plan

Puno smo puta pisali i naglašavali koliko su društvene mreže bitne za vaš posao i/ili vas osobno, ipak uvijek se nešto novo o starim trikovima može naučiti :). Kako ništa u životu ne dolazi preko noći (koliko god bi mi to koji put priželjkivali), tako vam ni društveni uspjeh neće sam od sebe pasti u krilo. Iz tog razloga smo ovaj put izabrali prenijeti infografiku jednogodišnjeg plana, razrađenog u male, sitne korake koji će vas dovesti do željenog cilja. Plan je razrađen po mjesecima, ali ne očajavajte, prilagodljiv je promjenama te ga se može početi provoditi u bilo koje doba godine.

Kako bi pomogli malim i srednjim poduzetnicima i tvrtkama u zastrašujućem zadatku prisutnosti na socijalnim mrežama (bez da se itko osjeća preopterećenim) ekipa iz Intuit-a je napravila infografiku “Put ka društvenom uspjehu u 2013.”
Dvanaest mjesečni plan dijeli krajnji cilj na kvartale koji se svaki odnosi na određeni cilj:

  • Prvi kvartal: Napravite popis društvenih medija
  • Drugi kvartal: Poradite na odnosima.
  • Treći kvartal: Integrirajte sve.
  • Četvrti kvartal: Pogled unazad, zatim unaprijed.

U svakom kvartalu Intuit nudi ideje za pojedini mjesec koji će vam pomoći u postizanju zadatog cilja.

Na primjer, u prvom kvartalu se sve svodi na popis društvenih mreža, pa je tako siječanj zadužen za određivanje vaše društvene kondicije – spremnosti, u veljači preispitujete vaše društvene ciljeve,a  ožujak vam služi da izmjerite uspješnost; broj pratitelja i fanova, posjećenost web stranici, koliko ste zastupljeni na društvenim platformama, koliko vas se spominje, dijeljenje društvenih razgovora te vaš društveni utjecaj.

Proučite cijelu infografiku.

 

Intuit_2013_SocialRoadMap-590x2269

Tags: ,
Pretraži blog po ključnim riječima
2 3 a b c č d đ e f g h i j k l m n o p q r s š t u v w x y z ž