Community management – sve na jednom mjestu
Sada već prošla, 2011. godina bila je ključna godina za hrvatski community management. Novo hit zanimanje, kako su ga nazivali davne 2010. godine, dok smo ga mi u toj godini na našem blogu predstavili kao novu granu PR-a, community management je prošle godine bio poprilično vruća tema.
Prošla godine predstavila je agencije koje nude usluge community managementa, koje su nicale kao gljive poslije kiše, procjenjivalo se koje dobro rade, a koje ne i raspravljalo se da li se o brendovima na društvenim mrežama trebaju brinuti isključivo PR-agencije ili specijalizirane agencije.
Upravo zbog brzine kojom se pojavilo novo zanimanje brzo je došlo do zasićenja, kao i onih standardnih problema kada svi to rade i svi su odjednom postali community manageri i naravno svi samo pozivaju na lajkanje…
No, da bi za 2012.godinu bili apsolutno spremni na sve što nam društveni mediji spremaju, donosimo vam pregled najzanimljivijh tekstova na hrvatskom jeziku. Što je to community management, kako funkcionira, tko to može raditi – dobit ćete odgovore na sva ta pitanja. Vidjet ćete da nije važno samo pozivanje na LIKE već tu ide nešto više začina.
Krenimo od Manjgure:
-
- Community management – kome prepustiti brigu o brendu na društvenim mrežama? – PR-agencijama ili specijlizirani agencijama?
- Community management – tko je tko na domaćem tržištu – Dobar uvid o stanju na domaćem tržištu agencija koje se bave komunikacijama na društvenim mrežama i za što su specijalizirane
- Community management – tko je tko na domaćem tržištu 2
- Dobar online community manager zlata vrijedi – Uvijek mora biti u žarištu i pratiti kako online zajednica diše, a i sam mora znati disati s njom
Izdvajamo još nekoliko tekstova, tu je PlanB materijal, post s Netokracije i zanimljiv osvrt Dragane Djermanović:
-
- Community menadžment (ni)je služba za korisnike – Kad community menadžment postaje služba za korisnike?
- Male tajne community menadžmenta – Savjeti koji navode odlike dobrog community-menadžera
- Sjaj i bijeda domaćeg Twitter i Facebook community menadžmenta – Kratki sažetak industrije i razmišljanja
- Upravljanje online zajednicom (community management) iz prve ruke – O problemima s kojim se community manager može naći prilikom angažiranja od strane agencije
-
- Kopirat ćemo Zapad i ulagati u ”internet klince” – Ulažite u community menadžere i društvene medije: budućnost je u direktnoj komunikaciji s korisnicima i njihovim preporukama!
Pročitajte i…