Golden Drum otkriva ovogodišnje predsjednike i članove žirija
Golden Drum će se održat od 13. do 14. listopada 2025. u Portorožu, Slovenija. Natječaj je otvoren za prijave. Super Early Bird prijave su do 25. travnja.
Golden Drum s oduševljenjem objavljuje ovogodišnju postavu žirija te predstavlja šest predsjednika koji će voditi žirije, uz više od 50 članova žirija koji predstavljaju 27 zemalja svijeta.
Predsjednik žirija One-Channel Drum Calvin Innes, generalni i kreativni direktor JvM NERD-a, donosi više od dva desetljeća stručnosti u konceptualnom i kreativnom diztajnu te brend storytellinga. Njegovo iskustvo obuhvaća neka od najvećih imena, od Super Maria do Fortnitea. Također je surađivao sa svjetski poznatim brendovima kao što su Bandai Namco, Kellogg’s, Sony, National Trust, Cadbury’s, Universal Studios i Nestlé.
Predsjednik žirija Omni-Channel Drum John Mescall, Global Creative Chair, The Network, SAD, zaslužno je zauzeo osmo mjesto od strane Business Insidera među najvećim svjetskim kreativnim talentima u oglašavanju. Pod njegovim vizionarskim vodstvom, McCann Worldgroup postigla je prestižnu nagradu proglašenja i Cannes i Effies mrežom godine. Njegov portfelj može se pohvaliti ikonskim kampanjama kao što su Fearless Girl, Dumb Ways to Die i ThisAbles. Njegova izvanredna karijera dodatno je istaknuta impresivnim postignućem osvajanja preko 100 Cannes Lionsa.
Predsjednica žirija Craft Drum Julia Neumann, glavna kreativna direktorica i partnerica, Le Truc, SAD, pionirka je u oglašavanju, oblikujući budućnost globalnih brendova. Prije Le Truca, Julia je imala ključne uloge u prestižnim agencijama uključujući Johannes Leonardo, TBWA/Chiat Day, Saatchi & Saatchi, Wieden+Kennedy , BBH, MullenLowe i Y&R. Surađivala je s vrhunskim klijentima kao što su Kraft Heinz, Instagram, Uber i Volkswagen, radeći revolucionarne kampanje kao što su Unfrosted (Kellanova Pop-Tarts), Billie Jean King Your Shoes (Adidas), FlyBabies (JetBlue) i Major Melon (MTN Dew). Julijina karijera definirana je nagrađivanim radom i utjecajnim kampanjama koje oblikuju industrijsku kulturu.
Predsjednica žirija Creative Media Excellence Drum Jo-ann Robertson, glavna izvršna direktorica, Global Markets, Ketchum, ima više od dva desetljeća stručnosti u komunikacijskom savjetovanju, nakon njezine karijere političke savjetnice i televizijske novinarke. Tijekom svoje profesionalne karijere, Jo-ann je surađivala s brojnim istaknutim klijentima, uključujući Mastercard, The LEGO Foundation, P&G, Samsung, Philips, Nissan, BNFL i Nestlé. Njezino iznimno vodstvo je 2022. godine prepoznato s nekoliko prestižnih priznanja: “PR komunikator godine” od strane Women in Marketing, “DE&I Champion” od strane Management Today i “PR lider 2022. godine” od strane International Communications Consultants Organisation.
Predsjednik žirija Creative Business Excellence Drum Anthony Chelvanathan, globalni kreativni partner i glavni kreativni direktor u Edelmanu Kanada predstavlja vizionarsku snagu koja pokreće kreativne inovacije i strateško vodstvo u Edelmanovu globalnom kreativnom timu. Tijekom svoje karijere, Anthony je skupio impresivan broj od preko 500 međunarodnih nagrada. Otkako se pridružio Edelman Canada, Anthony je pomogao tvrtki da uđe u povijest kao prva PR agencija u zemlji koja je osvojila Zlatnog lava u Cannesu s IKEA SHT. Također je pomogao osigurati srebrnog lava za Allegru s kampanjom Allegra Airways.
Predsjednica žirija Young Drummers Competition Alexis Champa, izvršna kreativna direktorica, svoju je kreativnu karijeru izbrusila u New Yorku radeći za R/GA, Mother, KBS, Havas i Virtue Worldwide s legendarnim brendovima kao što su Airbnb, Sour Patch Kids, Ritz, Trident, Samsung, Target i Google Chrome. Trenutno se nalazi u Berlinu, gdje je posljednjih godina svoje karijere radila u tvrtkama Granny Berlin i Media.Monks kao izvršna kreativna direktorica digital-first tvrtke. Trenutačno radi kao freelancer diljem Europe.
Deatljniji sastav žirija pogledajte na linku.
KLJUČNE INFORMACIJE O NATJECANJU
Rok za podnošenje prijave: 22. kolovoza 2025. u 23.59 CET
Rok za super ranu prijavu: 25. travnja 2025
Rok za ranu prijavu: 27. lipnja 2025
Objava Golden Drum Shortlists: 30. rujna 2025. u 8.00 CET
Dodjela nagrada Golden Drum: 14. listopada 2025
Grupe i kategorije: https://goldendrum.com/competition/groups-and-categories
Golden Drum žiriji: https://goldendrum.com/competition/juries
Ulaznice: https://goldendrum.com/competition/competition-fees-payment/one-channel-drum-prices
O GOLDEN DRUM NATJECANJU
Golden Drum Festival rođen je 1993. s jednostavnom idejom okupljanja kreativaca iz različitih, tada često definiranih kao nove europske zemlje. Festival je želio inspirirati i osnažiti kreativno razmišljanje i djelovanje za pozitivne promjene na mnogo različitih načina, osvijetlivši to kroz svoj natjecateljski i kongresni program. Golden Drum Festival izabran je kao jedan od sedam regionalnih natjecanja koja su uključena u WARC ljestvicu.
Oznake: Golden Drum, marketing nagrade, PR nagrade