Jana osvježenje na Stradunu – objaviti ili ne pitanje je sad
Zamislite stiže vam mail u petak 12.8. u 13:00 sljedećeg sadržaja:
Subject: Jana_osvježenje na Stradunu
Poštovani,
jedino pravo rješenje za žeđ u vrućim ljetnim danima čak i jedna papiga na dubrovačkom Stradunu pronašla je u prirodnoj izvorskoj vodi Jani. U privitku Vam šaljemo zanimljivu fotografiju te Vas ljubazno molimo za objavu iste.
Srdačan pozdrav
Ovdje se javlja više dilema – prvo za PR agenciju kojoj klijent da nalog da ovakvu objavu proslijedi medijima. Biste li je vi poslali? Mogu pretpostaviti kako je do slike došlo – svi su mediji obavijestili da se Todorići mlađi odmaraju u Dubrovniku, pa je možda i ova fotografija nastala za vrijeme jedne od šetnji Stradunom. Imamo dakle otežavajući efekt – vlasnici PR agencije ili važni klijenti traže da se objava pošalje? Sve vam govori da to nema smisla – ali što ćete napraviti. Ponuditi im da je objave na fan pageu Jane na FB, što sam upravo sada napravio jer je tamo 57 tisuća fanova Jane? Drugo je slegnuti ramenima i poslati je profesionalno medijima – ja tu nemam problema – vrijedi pokušati APP.
No hoće li mediji objaviti tu sliku? Oni koji imaju dobru vezu s Janom možda hoće, ostali teško. Radi se o čistoj reklami i danas takve objave sve teže prolaze u medije. Dakle dosad nemam problema. Obje strane poznaju pravila igre i sistem je APP (ako prođe prođe).
Ono što ja nikad ne bih dozvolio sebi i svojima je da eventualno radim follow-up po ovakvoj objavi i da nekoga molim da mi to objavi. Inače mrzim follow-up, iako ga moji ljudi rade, prije svega kod pozivanja na presice – bile zanimljive ili ne – često se dogodi da ljudi ne vide poziv na vrijeme – budući da se danas sve češće isključivo šalju mailom. I to zna otići u ništa. Follow-up da bi “silovali” nekoga da vam objavi vijest koja nije vijest, je nou-can-do – mjerim po sebi kako bih reagirao da me netko tako nazove. Čitao sam nedavno kolumnu u Aktualu na sličnu temu – pokušat ću je prikvačiti na ovaj tekst čim je pronađem. Uvijek treba znati mjeru – i to je sastavni dio dobrih odnosa s medijima.
A ako ste na godišnjem zaboravili pisati objave – evo jedne dobre šprance Objava za medije za lijene – samo ispunite praznine…
P.S. Inače je veća fora kad ti jedna od ovih papiga dođe na rame i počne tražiti “Daj pusu”, a djeca pitaju je li ovo na struju ili pravo:-) Imam i tu sliku negdje – nije dobila pusu – i mene je iznenadila:-)
Oznake: priopćenje za medije, Odnosi s medijima, Odnosi s javnošću, objava za medijePročitajte i…