Objava za medije za lijene – samo ispunite praznine…

srpanj 29, 2010 by  
Filed under Blog, Mediji, Odnosi s javnošću, Vijesti

Nemate vremena, volje ili ideje za pisanje objave za medije? Slijedi pripremljena objava, samo ispunite praznine i pošaljite na prikladnu adremu

(Ime tvrtke) najavljuje novi (proizvod ili usluga) za (trenutno razdoblje)

(Grad), (datum) — Čelnici (ime tvrtke) otkrili su planove o lansiranju novog (proizvod ili usluga) upravo pred (sezona/razdoblje, blagdan ili značajni događaj). Takvo (pridjev) postignuće je još jedan pokazatelj gospodarskog oporavka i (druga dobra stvar). Stručnjaci su pohvalili ovu novu inicijativu kao (pridjev) i inovativnu.

“Očekivali smo ovo od (ime tvrtke) već duže vrijeme“, izjavio je (nepoznati profesor ili komentator) komentirajući najavu. “I nismo razočarani. Ovaj (proizvod ili usluga) će promijeniti/utjecati na način rada (branša).”

Ova objava uslijedila je nakon (ime tvrtke) (prošlo postignuće), (prošlo postignuće), i (još jedno prošlo postignuće ponajviše u svrhu SEO).

Odmah po predstavljanju, (ime tvrtke) vodstvo je izrazilo entuzijazam zbog (proizvod ili usluga). Članica Uprave/zamjenica direktora  (žensko ime) odlučno je izrazila svoju potporu riječima: “(Besmisleni pozitivni osjećaji). Ovo je veoma (pridjev) razdoblje za (ime tvrtke).”

(Proizvod ili usluga) već je primio i pohvale od poznatog zaštitnog lica kompanije, (celebrity treće kategorije – ime osobe). Najpoznatija po (uloga u svojevremenom hitu serija/film/predstava ili sudjelovanje u reality showu), (ime osobe) svečano je najavila (proizvod ili uslugu), rekavši: “Jako sam (pridjev) jer mi je pripala čast sudjelovanja u predstavljanju (proizvod ili usluga) svima onima koji ga/ju trebaju. Već volim (proizvod ili usluga) i znam da će ga/ju i svijet zavoljeti.”

O (ime tvrtke):

Osnovana (godina) godine, (ime tvrtke) vodeća je tvrtka na području (industrija) koja pruža kreativna rješenja širokom rasponu klijenata i davatelja usluga. (Ime tvrtke) primila je brojne nagrade, od kojih se posebno ističe (neprepoznatljivo ime), nagrada za izvrsnost u (pozitivni pridjev) svijetu (branša).

Ovaj prezgodan “obrazac” objave za medije objavljen je na stranicama PR Breakfast Cluba. Jasno, na engleskom jeziku čak i simpatičnije zvuči, ali vjerujem da će i ovako biti od koristi.

email

Povezani članci:

Comments

5 Responses to “Objava za medije za lijene – samo ispunite praznine…”

Trackbacks

Check out what others are saying about this post...
  1. [...] s uma tu malu riječ– R O K. Složili ste objavu za medije (možda po dobro poznatoj špranci: Objava za medije za lijene), ukrasili je prikladnim fotografijama, citatom, uvodnim dijelom, malo ste prekontrolirali medijsku [...]

  2. [...] A ako ste na godišnjem zaboravili pisati objave – evo jedne dobre šprance Objava za medije za lijene – samo ispunite praznine… [...]

  3. [...] Obično su genijalna rješenja na dohvat ruke, ali smo prelijeni o njima razmišljati. Poput objave za neznalice ili objava za lijene kako vam drago na [...]

  4. [...] za razliku od plaćenih objava, oglasa ili PR tekstova, općenito veću vjerodostojnost imaju autorski tekstovi zbog objedinjavanja činjenica i [...]

  5. [...] PR-ovaca, ali je i dalje vrlo bitan i sastavan dio svih PR kampanja. Često raspravljamo što je to dobar press release, kako ga napisati što zanimljivijim novinarima i urednicima, pa i dalje svima koje bi klijentov [...]



Speak Your Mind

Tell us what you're thinking...
and oh, if you want a pic to show with your comment, go get a gravatar!