Jubilarni Golden Drum otkrio nove kategorije, predsjednike i članove žirija
Međunarodni festival kreativnosti Golden Drum slavi 25. godišnjicu i za tu prigodu ponovno se vraćaju na slovensku obalu, točnije Portorož. Festival će se održavati od 17. do 19. listopada u hotelu Slovenija i objavit će mnoge novosti u svom natjecateljskom programu. Prijavljeni radovi bit će ocjenjivani od strane 22 međunarodna stručnjaka predvođena dugogodišnjim prijateljima festivala- Adrianom Botanom i Jaimeom Mandelbaumom.
PROMJENJE U NATJECATELJSKOM PROGRAMU
Festival Golden Drum je i ove godine podijeljen u dvije kategorije, ali ovog puta drugih naziva: „Best piece“ i „Best practice“ razvijene su na više funkcionalnih pitanja: ZAŠTO je rad razvijen – i ŠTO je to?
Kategorija ŠTO prepoznat će i nagraditi najbolja rješenja i najefikasnije implementacije dok će kategorija ZAŠTO tražiti ultimativne razloge različitih komunikacijskih praksi. Svaka od kategorija daljnje je podijeljena u grupe i podkategorije koje reflektiraju posljednje trendove u svijetu oglašavanja i kreativne industrije.
Dopredsjednik natjecanja, Stojan Pelko, u obnovljenoj kategoriji ZAŠTO vidi „određeni znak vremena, postavljajući fundamentalna pitanja profesionalne etike i društvene odgovornosti, a ne samo funkcionalnost oglašavanja“. Ovo ide pod ruku s još jednom promjenom u konkurenciji: po prvi put radovi društvenih i dobrotvornih sadržaja okupit će jednu novu podkategoriju u kategoriji ZAŠTO nazvanom „Socijalno dobro“.
Adrian Botan ocjenjivat će kategoriju ZAŠTO
Adrian Botan je globalni izvršni kreativni direktor „McCann Worldgroup“ i predsjednik Europskog vijeća za kreativno vodstvo. Adrian se danas vidi kao izazivač i McCannov europski predsjednik kreativnog vijeća te globalni ECD za Nestle, vjerujući da je to jedino zdravo ponašanje u poslovanju sklonom poremećajima i reinovacijama. To je duh koji je odlučan usaditi u McCannove urede u Europi , zajedno s neumornom snalažljivošću i poduzetništvom.
Članovi koji će se pridružiti Adrianu Botanu su:
Arina Avdeeva – izvršna direktorica i osnivačica „Friends Moscow“- Rusija
Ali Bati– Šef kreativnog ureda „Leo Burnett“ Bukurešt – Rumunjska
Arda Erdik – predsjednik i izvršni kreativni direktor „Tribal Worldwide“ Istanbul – Turska
Bernd Fl’esser – šef kreativnog ureda „JANDL“ (Beč/Bratislava/Prag) – Slovačka
Beata Hives – šef operativnog ureda „Unomedia Communications“ – Mađarska
Jakub Korolczuk – izvršni kreativni direktor „Grey Group“ – Poljska
Žarko Sakan – šef izvršnog ureda „New Moment New Ideas“ – Srbija
Maya Sharan – VP Creative, TBWA/YEHOSHUA – Izrael
Mitja Tuškej – direktor za strateški brending i inovatine komunikacije „Formitas BBDO“ – Slovenija
Cristina Zito – voditeljica strategije“ DDB Barcelona“ – Španjolska
Predsjednik žirija u kategoriji ŠTO je Jaime Mandelbaum
Jaime Mandelbaum je umjetnički ravnatelj u tvrtci „Y&R“ gdje je odgovoran za nadgledanje kreativnih proizvoda „Y&R“ u svim europskim uredima. Nakon samo jedne godine tvrtka „Y&R“ imenovana je „regionalnom mrežom godine“ u Cannesu 2017. Jaime je govornik na kreativnim i inovativnim događanjima širom svijeta, a član je žirija na svim većim oglašivačkim festivalima. Njegovi su radovi nagrađeni na Cannes Lions, ADC New York, The One Show, D & AD, Clios, London International, Eurobest, NY Festivals i ADC Europa.
Članovi koji će se pridružiti Jaimeu Mandelbaumu su:
Izabela Albrychiewicz– glavna izvršna direktorica „Wavemaker“- Poljska
Susana Albuquerque – kreativna direktorica „Uzina“- Portugal
Sami Basut– kreativni direktor, Manajans JWT- Turska
Alexey Fedorov– izvršni kreativni direktor „BBDO Moscow“- Rusija
Wolfgang Kindermann – kreativni direktor „Isobar Wienna“- Austrija
Maria Milusheva– kreativni direktor i partner „Noble Graphics TBWA“ Bugarska
Nataliya Morozova– glavna izvršna direktorica „Havas Group“ Ukrajina
Alessandro Sabini– glavni kreativni voditelj „McCann Worldgroup“ i globalni kreativni direktor za Nespresso, Italija
Martin Svetlík– digitalni kreativni direktor „McCann Prague“, Češka
Jan Teulingkx– globalni kreativni direktor „Saatchi & Saatchi“ Španjolska.
Više o festivalu Golden Drum na adresi www.goldendrum.com.
Oznake: marketing nagrade, PR nagrade, Golden DrumPročitajte i…