Proglašeni pobjednici 24th Golden Drum Festivala
Na ovogodišnjoj 24. ceremoniji „Golden Drum festivala“ održanoj u Ljubljani proglašeni su ovogodišnji pobjednici u kategorijama Best Piece i Best Practice.
Dodijeljeno je ukupno 45 srebrnih, 17 zlatnih i 14 Grand Prix nagrada kao i nagrade za mlade kreativce iz kategorije „Young Drummers“.
Nagrade su otišle i u Hrvatsku:
S ukupno 141 bodom Golden Drum nagradu odnijela je MCCANN WORLDGROUP agencija.
Agencija Grey Poland osvojila je nagradu za Good Cause Grand Prix za rad THE BIGGEST CHRISTMAS CHOIR u potkategoriji Odnosi s javnošću.
S prikupljenih 67 bodova agencija McCann Worldgroup Italy odnijela je nagradu Golden Rose za najuspješniju agenciju, dok je nagradu Golden Dragon kao i prošle godine osvojila agencija Voskhod iz Rusije s kojom su potvrdili da su najuspješnija nezavisna agencija.
S osvojenih 55 bodova nagradu Brand Grand Prix osvojilo je poduzeće Vodafone.
U kategoriji posebnih nagrada u odjelu Best Piece Golden Drum Adriatic, nagradu je osvojila agencija New Moment New Ideas za One Book For Peace. Dvije Silver Drum Adriatic nagrade dodijeljene su agenciji Grey Slovenia za The Bedtime Storytellers i McCann Beograd za DemocrARtisation. Agencija Bruketa & Žinić & Grey osvojila je Bronze Drum Adriatic nagradu za rad Hope.
U natjecanju Best Practice Golden Drum Adriatic nagrada dodijeljena je agenciji Gray Slovenija za The Bedtime Storytellers što je ujedno i druga nagrada ovoj agenciji za isti rad.
Silver Drum Adriatic nagrada dodijeljena je agenciji Imago Ogilvy za Dear Mr. President, dok je Bronze Drum Adriatic nagrada otišla agenciji McCann Beograd za DemocrARtisation.
Nagrade su dodijeljene i mladim kreativcima:
Alessandro Sabini, izvršni kreativni direktor tvrtke McCann Worldgroup Italija dobio je zlatnu nagradu za promocijsku kampanju Responsibly the beer.
Nagrade su bile dodijeljene i najmlađim natjecateljima koji su se natjecali pod nazivom „Young Drummers“, a prvo mjesto su osvojili Michał Orlikowski i Bartosz Chlebowicz za kreativno rješenje „See the Full Picture“. Drugo mjesto dodijeljeno je Damianu Kitowskom i Michału Oleksówom za kreativni rad Ljubljana – Culture Overload, a treće mjesto dijele čak dva kreativna rješenja: Hard to pronounce. Easy to love Kaje Dobrzanska, Adriane Hochmańska i Small in size, great in stories, T. Šubat.
Više o festivalu pogledajte ovdje.
Fotografije će biti dostupne ovdje.
Fotograf: Žiga Intihar
Pročitajte i…