Kada, kako i zašto koristiti formulu za ROI u digitalnom svijetu?

Ulažete kapital u oglašavanje i očekujeteisplativost, no pokazuje se da ste nerentabilni i da uloženi kapital ne odražava povrat investicija? Mislite da sve zajedno nema smisla i ne možete pronaći gdje griješite? Savjetujemo Vam da se prijavite na 15. regionalnu konferenciju o online marketingu, oglašavanju u turizmu, ROI-i i PR-u koja će se održati od 15. do 17. studenog 2012. u Hypo centru, Zagreb. Naime, Web::Strategija 15 – Gdje mi je ROI? ugošćuje mnoge poznate predavače iz područja online marketinga, oglašavanja, PR-a, marketinga u turizmu. Uvodno predavanje, pod nazivom Bez cilja nema ROI-a, vodit će naš Krešimir Macan.

Formulu za ROI (Return On Investment – Povrat ulaganja) možete potražiti guglajući na internetu i uvijek će ona biti točna. Nepogrešiva. Tajna njenog uspjeha je u njezinoj sveopćoj primjeni.

S obzirom na kompleksnost modernih medija i paralelne primjene šireg spektra (interaktivnih) komunikacijskih kanala s potrošačima, Vama treba partner koji može iznjedriti ona znanja koja ipak neki ne žele da se znaju. Za neke je “čuvanje” informacija carstvo u kojem dobro žive, ali davno je utvrđeno da – uspješni ljudi dijele svoje znanje. Kada se koristite ROI formulu u svijetu digitalnih medija, internetskog marketinga te društvenih mreža – osigurajte se da baratate s pravom formulom, sa pravim, unaprijed dogovorenim, ulaznim parametrima (inputima).

Očekujemo Vas na velikoj regionalnoj konferenciji sa stručnim predavanjima međunarodnih stručnjaka koji tvore izuuzetan cjelodnevni program.

Oznake: , ,
Pročitajte i…
Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3