Kako 24sata uspijeva dnevno zainteresirati 1,5 milijuna čitatelja
Svakoga dana 1,5 milijuna ljudi čita novine, surfa portalom i gleda televiziju 24sata. U posljednjih šest godina svojeg postojanja dnevne novine 24sata dobile su svoje popodnevno promotivno izdanje, potom tjednik 24sata Express, a odnedavno i jedini dječji tjednik u Hrvatskoj – 24junior Dječji zabavnik. Bitno je napomenuti rekordnu nakladu 10.10.2008. od čak 254.183 prodanih primjeraka (nekoliko dana nakon ubojstva Ivane Hodak). Uz tiskane medije, 24sata se razvijao i na ostalim medijskim platformama i to s portalom 24sata.hr 2007. i s 24sataTV 2009., prvom hrvatskom news televizijom. Portal 24sata.hr postao je vodeći hrvatski novinski portal, a u 2010. je doživio novi redizajn kojim želi postati i vodeći hrvatski news portal. Za ogroman poslovni uspjeh zaslužan je tim ljudi koji trenutačno čini više od 200 zaposlenih. Svi poslovni uspjesi 24sata na svim platformama prezentirani su u utorak na Zagrebačkom velesajmu povodom kraja poslovne godine. Na prezentaciji se okupilo više od 500 najistaknutijih marketinških stručnjaka i uglednika iz poslovnog svijeta.
– Mi smo najbolji jer smo drugačiji. Ne lutamo kao drugi mediji i znamo što želimo biti. Doista smo u svakodnevnom kontaktu s čitateljima. Slušamo ih, razgovaramo, prihvaćamo njihove primjedbe i sugestije. I zato imamo milijun i pol čitatelja i gledatelja svakog dana – rekao je, između ostalog, glavni urednik 24sata Renato Ivanuš.
Na prezentaciji u utorak predstavljen je i redizajn portala 24sata.hr, planovi za daljnji razvoj 24sata TV-a, te TFA (Twenty four agency), agencija koju čini 19 agenata specijaliziranih za prodaju medijskih rješenja unutar svih platformi i brandova medijske kuće 24sata.
Koliki doseg imaju reklame i koliko je oglašavanje u 24sata zaista moćno, dokazano je jednostavnom prezentacijom Ćufte u kornetu. Cilj ovog projekta bio je otkriti koliko će ljudi zaista zapamtiti proizvod koji se oglašava samo u 24sata i reagirati na njega. Kao rezultat ove mini kampanje 765.000 osoba zapamtilo je taj oglas. Kako 24sata uspijeva zainteresirati toliki broj ljudi dnevno? Daju svojim čitateljima ono što sam čitatelj traži, direktno i ponekad brutalno servirane informacije koje daju jasnu sliku nerijetko surove realnosti.
I da ne bi ispala samo hvala podacima o čitanosti i gledanosti – rezultat svega ovog je iznimna profitabilnost cijelog sustava, u vrijeme kada novinama padaju naklade i prihodi, sustav 24sata ostvaruje zavidnu profitnu maržu od 25% godišnje.
Oznake: 24sata.hrPročitajte i…