Kako objaviti dobar Facebook post?
S više od 900 milijuna korisnika, Facebook je postao vodeća platforma na kojoj se brandovi i tvrtke mogu povezivati i komunicirati sa svoji fanovima. Kako bi ta komunikacija bila što uspješnija, a razina interakcija što veća potrebno je vješto odabirati i smišljati postove kojima želite zainteresrati publiku. S obzirom na to da se i mi bavimo community managementom, a na našem blogu smo već i pisali o tome, preporučujemo vam 5 savjeta kako svoj Facebook post učiniti što boljim.
1. Neka vaš post bude kratak – Korisnici se na Facebooku najčešće ne zadržavaju toliko dugo da ga čitaju već uglavnom “skeniraju” novosti na zidu. Upravo zato je preporučeno objavljivanje što kraćih postova. Tako je istraživanje Buddy Medie predstavilo podatke po kojima postovi koji sadrže manje od 80 znakova postižu 66% veću interakciju od onih dužih.
2. Postavljajte pitanja – Iskustvo je pokazalo da se veća interakcija, logično, ostvaruje i postavljanjem pitanja. Dobro razmislite o tome tko vam je ciljana publika i kakav je njen profil te joj u skladu s tim postavljajte pitanja, tražite mišljenja…
3. Odaberite pravo vrijeme – Najbolje vrijeme za objave je krajem tjedna. Vikend postovi bilježe puno veću popularnost od onih objavljenih tijekom tjedna. Također, statusi, fotografije i videa koje objavljujete između 19 i 8 uspješniji su za 20%.
4. Odgovarajte na pitanja – Komunicirajte sa svojim fanovima i odgovarajte na njihova pitanja. Ako vas netko od njih zamoli za fotografiju ili za savjet, dajte im. Tako će znati da se uistinu brinete za njihove interese i da vam je njihov angažman na vašoj stranici bitan.
5. Koristite dobre fotografije – Ispostavilo se da su fotografije sadržaj kojim postižete najviše komentara, “lajkova” i dijeljenja. Takve su objave vizualno preglednije i interesantnije. Isto tako nemojte zaboraviti na poveznice jer ukoliko su zaista dobre povećat će razinu interakcije na vašoj stranici. Savjet plus, izbjegavajte skraćene poveznice i koristite one pune. Tako se korisnici osjećaju sigurnije jer znaju točno na koju stranicu poveznica vodi.
Dakako, ovo je samo nekoliko osnovnih i jednostavnih savjeta koji će dobro doći početnicima u comminity managementu. Postoji još niz “caka” koje će vaše postove učiniti interesantnijima i uspješnijima. Važno je imati na umu da je ovo kreativan posao koji vam omogućuje provedbu mnoštva ideja i kojim za svoj brand možete učiniti puno po pitanju promocije.
Oznake: community management, vizualni odnosi s javnošćuPročitajte i…