Kandidatima u Zagrebu je glavni problem (ne)vidljivost nakon Bandićeva odlaska

Milan Bandić Damjan Tadić Cropix Kozari bok

Legendarna fotografija Milana Bandića Damjana Tadića iz agencije Cropix koja će se naći u svakoj knjizi o političkom marketingu.

Glavni izazov svim kandidatima na lokalnim izborima u Zagrebu nakon naglog odlaska Milana Bandića predstavljat će njihova (ne)vidljivost. Uz iznimku Tomislava Tomaševića iz Možemo, koji i dalje slovi za favorita.

Naime, kandidati žive u lažnom uvjerenju da su svi čuli za njih samim time što su kandidati, a to uopće nije točno. U ovom je trenutku velika većina onih koji uopće ne znaju da su se kandidirali i koji ne znaju tko su uopće oni. Zato eventualni ulazak Miroslava Škore u igru predstavlja faktor koji bi mnogima mogao poremetiti račune.

Kako to možemo pratiti i dokazati? Pogledajte koliko su kandidati pretraživani proteklog mjeseca na Googlu na području Grada Zagreba – kliknite na natpis Google Trends ako ne vidite cijelu sliku, pa se sami poigrajte.

Kandidati Zagreb Google Trends

Onome tko čita s razumijevanjem sada postaje jasna važnost kampanje i što im je činiti – ali to pak neću dijeliti besplatno 🙂

Analizu biračkog tijela Milana Bandića imate u prethodnom tekstu. Glavni akter nas je napustio, pa više ne može dobiti izbore, ali netko može dobiti njegove glasače.

Dio mojih komentare na tu temu iz medija proteklih dana:

Više o lokalnim izborima potražite ovdje.

Oznake: , ,

Pročitajte i…

Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3