Macan i Maček kombinacija za pobjedu

Cjeloviti tekst pod naslovom Macan i Maček kombinacija za pobjedu prenosimo iz Slobodne Dalmacije od 3. lipnja 2009.

Marketinški savjetnik Željka Keruma i vlasnik PR agencije Manjgura Krešimir Macan jedan je od najvećih pobjednika ovih lokalnih izbora. U medijskom ratu koji su PR agencije vodile promovirajući posljednjih nekoliko mjeseci svoje kandidate, Macan ima stopostotni učinak: uz Kerumovu, osmislio je i kampanju za IDS-ovca Ivana Jakovčića, gradonačelnika Pule Borisa Miletića i SDP-ova gradonačelnika u Jastrebarskom Mihaela Zmajlovića.

Jerko Trogrlić iz agencije VAJT uspješno je zacrtao kampanju HDZ-ova župana Ante Sanadera. Agencija Predikat i Lori Vitaljić nisu uspjeli spasiti kampanju Ivana Kureta od poraza, a izgubili su i bitku u Kaštelima, gdje su kampanju radili za HDZ-ovca Ivana Udovičića. Agencija Artur Erceg u Splitu je kreirala kampanju za Luku Podruga.
Usprkos struji

Uspješne marketinške poruke u Zagrebu za Milana Bandića osmislili su Duško Ljuština, Božo Skoko, Nedžad Haznadar i Boris Malešević iz tvrtke Design System. Kampanju Josipa Kregara vodio je Marko Rakar.

Nimalo nezadovoljan ishodom izbora nije ni bivši Sanaderov glasnogovornik i vlasnik agencije za politički marketing MPR Ratko Maček, koji je koordinirao cijelu HDZ-ovu kampanju za lokalne izbore. HDZ je, unatoč svim izazovima krize, dosta nepovoljnim okolnostima, porazima u Zagrebu, Dubrovniku i Vukovaru, ipak uspio zadržati status najjače hrvatske stranke.

Agencija Madison, s kojom SDP ima potpisan ugovor o suradnji, postigla je polovičan uspjeh. U Rijeci je SDP-ovac Vojko Obersnel, kojemu je kampanju potpisao Madison, uvjerljivo pobijedio već u prvom krugu. U Istri, gdje su radili za nezavisnog izazivača Plinija Cuccurina, doživjeli su poraz.

Ranko Ostojić službeno nije imao agenciju koja mu je radila kampanju. Neslužbene informacije govore da mu je jedna od savjetnica bila direktorica strateških komunikacija Madisona Zinka Bardić, s kojom je surađivao u vrijeme dok je bila glasnogovornica MUP-a, a on ravnatelj policije.

Jednu od najboljih kampanja je vodio Dražen Barišić, nova HDZ-ova zvijezda iz Velike Gorice, koji je SDP-ova gradonačelnika uspio pobijediti jednom jedinom porukom: da Picula uopće ne živi u Gorici, te da u svoj ured svakog jutra odlazi iz dvadesetak kilometara udaljenog Zagreba.

U HDZ-u tvrde da je Barišić, kao bivši novinar, uglavnom sam sa svojim stožerom osmislio kampanju koja ga je dovela do pobjede.

Vlahušićev ‘uzdaj se u se’

Glavni strateg vlastite kampanje bio je i HNS-ovac Andro Vlahušić, koji je uz pomoć SDP-a pobijedio Dubravku Šuicu u Dubrovniku jednostavnom porukom “Vrijeme je za promjene”.

Sam svoj PR majstor na putu do uvjerljive pobjede bio je i SDP-ovac Zvonimir Mršić u Koprivnici, njegov stranački kolega u Vukovaru Željko Sabo

Kliknite na link za više tekstova na temu lokalni izbori.

Ako vijesti iz Manjgure želite primati e-mailom pretplatite se ovdje – upišite e-mail adresu i ponuđeni antispam kod, te potvrdite da ste vlasnik adrese klikom na link za potvrdu koji će vam biti poslan na upisanu e-mail adresu.

Lokalni izbori 2009

↑ Kliknite ako želite rotator i na Vašim stranicama

Oznake: , , , , , ,
Pročitajte i…
Kategorije
Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3