Manjgurino novo ruho za 25. rođendan!
Ove godine, Manjgura slavi 25 godina, u sklopu čega je osvježen i njezin dosadašnji brending.
Tko je uopće Manjgura? Za agenciju mnogi znaju, za značenje iza imena uglavnom samo znalci. Priču o tome kako je Manjgura nastala – i agencija i njeno ime – u ranijem blogu Zašto se Manjgura zove upravo tako, a ne nekako drugo? opisao je sam osnivač Krešimir Macan.
Malo tko razumije Manjgurin logo, no kao i u svemu, kod kreiranja loga željelo se postići više oprečnih stvari, kako često i stoji iza ove agencije: Manjgura, curica, koja metaforički predstavlja agenciju nekada je dobra, a nekad vragolasta – nekad će popraviti stvari, a nekad možda nešto i malo “zakuhati”. Iako vam to sve skupa možda na prvu nije samo po sebi jasno samim pogledom na logo, odabir osnivača tu je bio ostati hrabar, odvažan i drugačiji, pa i ovaj brending ima neka svoja, dosad neviđena pravila.
Iza cijelog brendinga Manjgure stoji dizajnerski studio iDEO, koji je osim osmišljavanja osnovnog koncepta Manjgurinog prvotnog brenda, redizajnirao logo i za njezinih 20. godina, a sada je napravio još jedan pomak i za njezin 25. rođendan.
Manjgura više nije mala curica, pa je tako 25 godina kasnije ipak odlučila malo osvježiti ormar i nabaciti na sebe novu, srebrnu veštu, kako i priliči za srebrni pir.
Evo kako se Manjura transformirala:
Novi logo zadržava dosadašnji prepoznatljiv identitet, uz dodavanje daška klasičnosti, što je iDEO postigao promjenom Manjgurine frizure iz sive u srebrnu.

Dodatna opcija loga s vizualnim elementom “25” posebno je kreirana da istakne jubilej, uz već prepoznatljiv Manjgurin font, te oblačić za tračak provokacije i privlačenja pažnje čitatelja (ako niste primijetili odmah, Manjgura je u ovom logu zato posebice stavljena “u sjenu”).

Osim osnovnog loga, u promociji aktivnosti za 25 godina, Manjgura ima i nove elemente za društvene mreže, te popratne “vatromete” kako bi se istaknulo da, naravno, Manjgurin rođendan – slavimo.

Iako su nekada tvrtke trajale doista dugo, danas je znatno više onih koje traju tek po nekoliko godina, pa onda nestaju, bivaju prodane/kupljene ili se transformiraju u nešto drugo, pa tako tvrtke koje su opstale, posebice u ovom poslu, čak dugih 25 godina, doista zaslužuju jedan poseban status. Vjerujemo da je tako i za Manjguru.
Hvala ekipi iz tvrke iDEO za izradu sjajnog koncepta novog ruha Manjgure, kojeg će ona nositi kroz cijelu 2022. godinu.
A koje sve aktivnosti vam Manjgura povodom svog rođendana sprema u 2022., saznajte prateći naše objave na blogu.
Oznake: #nasihprvih25, Krešimir Macan, Manjgura, društvene mreže
Pročitajte i…
ENG


