Moć uvjeravanja za 3 dana: Tko su najbolji govornici u poslovnom svijetu
Za tri dana u Zagrebu počinje druga međunarodna konferencija Moć uvjeravanja. Odbrojavanje je počelo…
Nakon što je prošle godine Prva međunarodna konferencija o retorici i kulturi komuniciranja Moć uvjeravanja ostvarila zapažen uspjeh, tvrtka Ciceron komunikacije najavljuje i drugo izdanje skupa koji će 14.04. okupiti komunikacijske stručnjake u zagrebačkom Hypo Centru. Pod geslom Reci mi to pozitivno tijekom jednodnevnog intenzivnog programa održat će se čak devet predavanja, dva okrugla stola i tri radionice. U tu svrhu angažirani su domaći i strani predavači, voditelji radionica i sudionici okruglih stolova poput Bruna Šimleše, Nika Titanika i Siniše Marekovića, Dragutina Lesara, Tomislava Bekeca, Krešimira Macana, Daniele Trbović, Mirele Španjol Marković, Kamila Antolovića i drugih.
Tvrtka Ciceron komunikacije opet je uoči konferencije „Moć uvjeravanja“ provela i zasebno istraživanje u poslovnoj javnosti o najboljem govorniku iz gospodarstva. Za titulu najuvjerljivijeg poslovnjaka bore se finalisti Gordana Kovačević (Ericsson Nikola Tesla), Nikica Gabrić (Klinika Svjetlost), Tonči Peović (Zračna luka Zagreb) i Zvonko Biljecki (Geofoto grupa). Tko je zaslužio naslov najboljeg govornika u poslovnom svijetu, Ciceron će otkriti na svečanoj dodjeli nagrada na zatvaranju konferencije „Moć uvjeravanja“ koja se održava 14.04. u zagrebačkom Hypo Centru.
Prijavite se još danas za 2. konferenciju Moć uvjeravanja.
Također će biti organizirana i dodjela nagrada najboljim voditeljicama iz elektroničkih medija koje su odabrane unutar istraživanja koje je proveo GfK Croatia na uzorku od 1000 ljudi gdje su ispitanici proizvoljno navodili i najbolje voditeljice u elektroničkim medijima izdvojivši Barbaru Kolar, Mirjanu Rakić, Rominu Knežić, Danielu Trbović i Tatjanu Jurić kao najvještije u televizijskom zanatu.
Središnje predavanje pod naslovom „Moć izgovorene riječi“održat će Gabriele Zienterra, stručnjakinja za retoriku i komunikaciju i vlasnica jednog od najstarijih njemačkih instituta za retoriku.
Okrugli stol na temu Koliko možemo (i znamo) komunicirati pozitivne rezultate? s gostima iz gospodarstva i medija posebice će biti koristan za sve djelatnike u odnosima s javnošću.
Na drugom okruglom stolu pod nazivom Originalnost u voditeljskom poslu tajne voditeljskog zanata sa sudionicima će podijeliti gosti iz elektroničkih medija i omiljena televizijska lica poput Tarika Filipovića i Daniele Trbović.
Na kraju konferencije sudionici će se imati prilike neformalno družiti i opustiti uz najdugovječniju predstavu na svijetu, popularne „Stilske vježbe“ u izvedbi Pere Kvrgića i Lele Margetić.
Oznake: politička komunikacija, javni nastup, politički govor, javni govorPročitajte i…