Nova pravila marketinga i PR-a
David Meerman Scott autor je knjige „Nova pravila marketinga i PR-a“ koja je prevedena na više od 24 jezika te je uvrštena na BestSeller listu BusinessWeek-a. Ovo djelo odlično opisuje mentalitet marketinga stare škole te objašnjava zašto je promjena nužna. Naime, naglašava da tvrtke, organizacije i ljudi trebaju sami postati kreatori sadržaja. Što je još važnije, sadržaj mora imati vrijednost prema publici koja ima značajan utjecaj na uspjeh marketinške kampanje.
Očito je da dolazi do pada tradicionalnih masovnih medija: novine i časopisi (oštri pad naklade i oglašavanja), radio (gubi od iPod revolucije), izravna pošta (digitalno zamijenio spam). Pojavljuju se mnoge nove mogućnosti za legije manjih poduzeća i neovisnih stručnjaka koji trebaju doći do specijaliziranih segmenata tržišta jeftino i učinkovito. Način na koji Scott to vidi je također dobra vijest za potrošače: online kultura podataka nastoji proizvesti kvalitetan i jasan sadržaj usmjeren na manje segmentirane skupine ljudi, za razliku od jednostranih i skupih oglašavanja putem tiskanih medija i televizije. Takav izvrstan pogled na osnovama novoga milenija trebao bi se naći u rukama svakog ozbiljnog profesionalnog PR-ovca.
U knjizi Scott, uz niz primjera iz stvarnoga poslovnoga svijeta i privlačan stil pisanja istražuje kako upotrijebiti moć online marketinga i PR-a uz korištenje blogova, viralnoga marketinga, podcastova, videa, search engine marketinga i ostalih korisnih online thought-leadership alata. Scott tvrdi da stara pravila marketinga gube na vrijednosti i da je od vitalne vrijednosti za uspjeh u novim medijima utvrditi nova pravila. Veliku vrijednost ovom izdanju predstavljaju studije slučaja. David Scott omogućuje uvid u stvarne primjere koji pokrivaju svaki apekt poslovanja, uključujući:
- zašto Zemoga daje flip kamere svojim zaposlenicima i kupcima;
- važnost bloga tvrke i zašto je važno sudjelovanje tvrtke sa blog zajednicom:
- kako CollectSPACE osnažuje važnost dujelovanja u društvenim forumima;
- što je Concrete5 naučio ustupajući svoj softver besplatno;
- zašto riječu poput groundbreaking, industry standard i cutting-edge morate izbjegavati u priopćenjima;
- kako je National Community Church prihvatila društvenu mrežu kako bi došla do većeg broja ljudi;
- nova pravila za traženje posla.
Nova pravila marketinga i PR-a omogućuje solidan temelj za ljude koji imaju problema u snalaženju na područjima društvene mreže. Od direktora do poduzetnikam tko god bude čitao ovu knjigu naići će na nešto što nisu znali prije.
David Meerman Scott dobitnik je mnogih nagrada za strategiju poslovanja na Internetu i on-line inovacije. Veliki je govornik i jedan od najtraženijih i najpopularnijih predavača na konferencijama i seminarima diljem svijeta.
Diplomirao je ekonomiju 1983. na Kenyon College-u. Nakon činovničkih poslova na Wall Street-u radio je u online vijestima i poslovnim informacijama. Obnašao je i funkciju direktora marketinga za područje Azije u tvrtci Knight-Ridder, jednom od najvećih svjetskih izdavača novina i elektroničkih informacija krajem prošlog stoljeća. Najveću funkciju koju je obnašao bilo je potpresjedništvo marketinga „NewsEdge Corporation“.
Njegova autorska djela su: Eyeball Wars (2001.), Cashing in with Content (2005.), Turned In (u suradnji sa Craigom Stullom i Philipom Myerson, 2008.), World Widw Rave (2009.) i The New Rules of Marketing & PR (2009.).
Oznake: PR literatura, knjige o PR-u, literatura odnosa s javnošću
Pročitajte i…