Od sada i službeno DRMAju – stručnjaci za komunikaciju na društvenim mrežama

Prošli tjedan obilježen je Community manager appreciation day odnosno dan posvećen Community managerima koji se obilježava od 2010. godine, rezerviran za četvrti ponedjeljak u prvom mjesecu. Dan koji služi za okupljanje community managera ujedno dobro dođe i za promoviranje zanimanja koje još uvijek (u Hrvatskoj i regiji) izaziva podsmijeh. Upravo na taj dan, hrvatski CM-ovi odlučili su stati tome na kraj te podignuti svijest o svim elementima ovoga zanimanja osnivanjem udruge stručnjaka za komunikaciju na društvenim mrežama – DRMA.

Hrvatska Udruga Stručnjaka za Komunikaciju na Društvenim Mrežama – DRMA (osnovana: 23.01.2012)

“Sama ideja osnivanja Hrvatske udruge stručnjaka za komunikaciju na društvenim mrežama pojavila se tijekom prošle godine kada smo započeli razgovor oko zajedničkih edukacija na polju društvenih mreža. Cilj DRMA-e je profesionalizirati posao stručnjaka za komunikaciju na društvenim mrežama i uvesti potrebne standarde kako bi tržište dobilo što kvalitetniju uslugu. Kako se radi o vrlo srodnom zanimanju odnosima s javnošću i marketingu, vjerujemo u izvrsnu suradnju sa domaćim PR i marketinškim udrugama. Od udruge možete očekivati veliki broj aktivnosti na poljima: edukacija, seminara, stručnih okupljanja i konferencija. Nadamo se povezivanju sa kolegama u susjednim državama,” objasnili su organizatori Barbara Slade, Ilija Brajković, Davor Runje, Vinko Mojtić i Željko Riha.

Prvo službeno okupljanje i osnivanje udruge privuklo je osamdesetak ljudi na kojem su se prisutni složili oko odabira osnivača te prijedloga statuta udruge što je i objavljeno na službenoj stranici udruge:

Ono u što smo sigurni je naziv Udruge (iz prijedloga Statuta):

Naziv udruge je: Hrvatska udruga stručnjaka za komunikaciju na društvenim mrežama. 
Skraćeni naziv udruge je: DRMA
Puni engleski naziv Udruge glasi: Croatian Community Managers Association  
Skraćeni engleski naziv Udruge glasi: CCMA

Ciljevi udruge (iz prijedloga Statuta):

– unapređenje i zaštita struke, promicanje kvalitete komuniciranja na društvenim mrežama u tvrtkama, ustanovama, neprofitnim organizacijama i drugdje;

– poticanje zakonodavne djelatnosti kojom se uređuje pozicija stručnjaka za komunikaciju na društvenim mrežama;  

– postavljanje i poštivanje standarda struke u najširem okruženju;

– zastupanje interesa članova udruge pred sličnim međunarodnim organizacijama;

– zastupanje interesa članova udruge pred tvrtkama koje pružaju usluge i proizvode potrebne za rad community managera.

Djelatnosti Udruge su (iz prijedloga Statuta):

– vođenje evidencije fizičkih i pravnih osoba, članova Udruge;
– organiziranje seminara i edukacija te upoznavanje članova Udruge i drugih zainteresiranih u području društvenih mreža;
– izdavanje knjiga i časopisa iz područja svoje djelatnosti;
– davanje mišljenja i savjeta u pogledu pitanja iz područja komunikacije i marketinga na društvenim mrežama;
– ostvarivanje suradnje sa višim i visokim edukativnim ustanovama sa ciljem što bolje edukacije na području komunikacija i marketinga na društvenim mrežama.

Izvor: DRMA – Facebook

Ako želite još malo istražiti što se sve pisalo o community managementu, bacite pogled ovdje.

Ivana Urošević 

Oznake: ,

Pročitajte i…

Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3