Pet savjeta za uspješno traženje posla putem LinkedIn mreže

LinkedIn predstavlja veoma dobro mjesto za početak traženja posla i izgradnju mreže poslovnih kontakata. Headhunteri sve više koriste ovu poslovnu društvenu mrežu za pronalazak odgovarajućih kandidata, tako da dobar profil nekome može osigurati posao bez puno muke oko pronalaženja oglasa i slanja životopisa. Već smo pisali o savjetima za početnike u PR-u, a u nastavku prenosimo savjete sa PR daily-a za što uspješnije traženje posla putem LinkedIn-a namijenjene novopečenim PR-ovcima. Savjeti se mogu primijeniti i na ostala zanimanja, a vjerujemo da će dobro doći i nekim starosjediocima na LinkedIn-u.

1. Pošaljite privatnu poruku osobi s kojom se želite povezati, posebno ukoliko se radi o osobi koju ne poznajete

Linkedln automatska poruka nije dovoljna ako se za kontakt dodaje nepoznata osoba, štoviše mnogi zahtjev za povezivanjem neće ni htjeti prihvatiti bez objašnjenja. Osobna poruka je poželjna i ako se traži povezivanje s osobom koja se dovoljno dobro ne poznaje. Razmjena par rečenica na seminaru koji se održao prije godinu dana sigurno ne garantira da će vas se osoba sjetiti kad joj pošaljete zahtjev na LinkedIn-u.

2. Nemojte odmah prijeći na bit

Iako je cilj većine novopečenih PR-ovaca u potrazi za poslom pronalaženje istog, direktni upiti za posao uglavnom “ne pale“. U redu je spomenuti da ste u potrazi za poslom, ali rečenica “Možete li me zaposliti“ nikoga neće daleko odvesti 🙂 (pogotovo u prvoj poruci). U PR -u su osobna poznanstva od neprocjenjive važnosti, stoga pametno birajte kontakte i strpljivo razvijajte poznanstva, prije ili kasnije će vam zatrebati.

3. Ispunite profil

Nepotpun profil ne samo da odaje dojam neodgovornosti (što nije cilj nekoga tko traži posao) već i uvelike otežava posao headhunterima. Za umetanje fotografije, naslova, sažetka i ostalih informacija ne treba puno vremena, a može se pokazati presudnim.

4. Ne povezujte LinkedIn i Twitter profile na način da se na LinkedIn-u objavljuju svi vaši tvitovi

Osim ako se Twitter koristi isključivo kako bi se tvitalo o stvarima bitnim za posao, takvo povezivanje i nije baš najbolja ideja. Nitko ne želi čitati objave, a neki ne bi ni smjeli , o tome što je netko dobio za rođendan ili još gore koliko mu je trebalo da se otrijezni nakon vikend pijanstva.

5. Hashtagajte bitne tvitove

Umetanjem hashtaga “#in” ili “#li” tvitovi su vidljivi na vašoj LinkedIn mreži. Ako ne znate kako, posjetite stranicu za učenje o LinkedIn-u.

I za kraj što reći nego sretno!

Originalan članak je objavljen 24. travnja 2012.

Oznake: ,

Pročitajte i…

Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3