Povećajte svoj utjecaj na društvenim mrežama!

Kako shareanje fotografija s putovanja ili tweetanje o uvođenju novih poreza pretvoriti u priliku za sklapanje novih poslova? Na to pitanje najbolje znaju odgovor tzv. social media influenceri. Do sada ste na Manjgurinim stranicama mogli pročitati brojne korisne savjete o efektnijoj upotrebi društvenih medija, kao i njihovom utjecaju na PR. Slijedi još nekoliko savjeta Pam Moore, Mari Smith i Jasona Fallsa, Forbsovih najvećih social media influencera. Riječ je o osobama koje imaju nekoliko stotina tisuća sljedbenika, a čiji je tweet prema mjerenju PeekYou vrjedniji i do 3 000 puta od prosječnog!

Dakle, u čemu je tajna?

•    Kaže se da je bolje imati 400 prijatelja koji su dodali vas, nego 4000 koje ste vi dodali. Umjesto stihijskog dodavanja prijatelja promišljeno stvarajte potrebu da drugi dodaju vas. Ako želite stvoriti utjecaj, neka drugi iskazuju interes za vašim aktivnostima
•    Budite aktivni svaki dan; dijelite pametan sadržaj, odgovarajte i proaktivno slijedite i dodajte pokojeg prijatelja
•    Bitan je sadržaj. Poznavanje velikog broja ljudi ne znači ništa ako nemate znanje, iskustvo i mudrost
•    Fokusirajte se na ljude, oni su srce društvenih mreža
•    Znanje o sve mnogobrojnijim alatima doći će s vremenom, a vi se fokusirajte na umjetnost društvenih mreža

Nedavno smo pisali o predsjedniku Josipoviću kao najvećem Facebook hrvatskom brendu. Na stranicama Manjgure ubrzo ćete moći vidjeti koje sve osobe iz hrvatske javnosti uspješno koriste društvene mreže. Obavijestit ćemo vas i kojim se alatima možete poslužiti za mjerenje popularnosti i svog utjecaja, stoga nas svakako posjetite.

Do tada, svoje statuse na Facebooku pišite promišljeno jer internet je vaša posjetnica.

Oznake: ,

Pročitajte i…

Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3