Pregled najčitanijih postova u 2011. godini
Donosimo vam listu naših najčitanijih postova u 2011. godini. Postove smo odvojili po kategorijima i u svakoj možete pronaći 5 najpopularnijih tekstova.
Odnosi s javnošću:
1. Oglas za posao – ambiciozni početnik u PR-u Manjgura.hr
2. Želiš raditi u PR-u? Prati, poveži se, pokreni se!
3. Kako sam dobio posao u Manjguri
4. Kako se prijaviti za posao i proći – čime su nas osvojili
5. Želite raditi u PR-u – prvi korak je stručna praksa
- Još tekstova iz ove kategorije pročitajte ovdje.
Društveni mediji:
1. Monitoring društvenih mreža – press clipping 2.0 – SocialSense by Drap
2. Dobar online community manager zlata vrijedi
3. Community management – tko je tko na domaćem tržištu
4. Community management – kome prepustiti brigu o brendu na društvenim mrežama?
5. Broj Facebook korisnika u Hrvatskoj i regiji – statistike
- Još tekstova iz ove kategorije pročitajte ovdje.
Krizno komuniciranje:
1. Reciklirano mlijeko ne drži vodu iliti šuplji hoax za plašenje potrošača
2. Dobro i loše krizno komuniciranje
3. Irska – lažni tweet koji je uništio predsjedničku kampanju
4. Krizno komuniciranje na društvenim mrežama – o ukusima se ne raspravlja ili možda da?
5. Krizno komuniciranje – naučite na tuđim primjerima
- Još tekstova iz ove kategorije pročitajte ovdje.
Politika/Izbori2011:
1. Izbori 2011. Rezultati izbora za Sabor Kukuriku 80 HDZ 47 mandata
2. Izbori 2011. Analiza – kako bi mogao izgledati Hrvatski sabor nakon 4. prosinca 2011. D’Hondt
3. Tajna misija: Reporterke 24sata otkrile nam pikanterije HDZ-ovog i SDP-ovog stožera!
4. Izbori 2011. Ankete Crobarometar kampanja nikome nije ništa donijela
5. Izbori 2011. RTL istraživanje – Kukuriku 85 HDZ 39 mandata, puno neodlučnih
- Još tekstova iz kategorije politika pročitajte ovdje.
- Više iz kategorije Izbori2011 pročitajte ovdje.
Mediji:
1. Novi tjednik Forum – bez žutila i spina
2. Prva televizijska 3D reklama u Hrvatskoj – Kraš Tortica
3. Naklade novina u 2010 – 24sata 152.000 Večernji 76.000 Jutarnji 66.000 primjeraka
4. 58 posto Hrvata na internetu – dobar medijski miks važniji no ikad
5. Zašto Englezi za rok kažu deadline?
- Još tekstova iz ove kategorije pročitajte ovdje.
Ostalo:
1. Crispy pops – hranjiv obrok u rekordnom roku
2. Sveti Vlaho u Dubrovniku – dan koji dohodi jednom nami na godište
3. Dom za starije i nemoćne osobe Oaza – sadržajan život i u trećoj dobi
4. Zoran Šprajc maknut iz Dnevnika!
5. Što je cijeli svijet najviše ”googlao” u 2011. godini
- Još tekstova iz ove kategorije pročitajte ovdje.
Od zanimljivosti možemo izdvojiti to da je naprometniji (čak 19,715 pogleda) dan na Manjgura blogu bio 5. prosinca. To je bio dan parlamentarnih izbora, a Manjgurin post je čitateljima ponudio rezultate izbora, precizno ubačene u tablice koje možete pogledati ovdje.
Za razliku od prošlih godina kada je Google uvjerljivo dominirao kao izvor posjeta, to je ove godine preuzeo Facebook. Nadamo se da nas pratite na Facebook stranici kao što sigurno pratite i našeg Krešimira Macana.
Odmah iza Facebooka tu je Twitter koji nam itekako pomaže u plasiranju naših postova, komunikaciji s čitateljima i pronalaženju odličnih tema za razgovore i ideja za buduće postove. Ako ste na Twitteru, pratite nas i tamo – Manjgura. Ključne riječi preko kojih su nas naši čitatelji pronalazili bile su: manjgura, rezultati izbora 2011, forum tjednik, tjednik forum, izbori 2011 ankete, krešimir macan.
Osobito nam je drago što smo uspjeli u našem zadatku da Manjgura.hr postane mjesto na kojem možete pronaći informacije iz područja kojima se bavimo, teme koje nas zanimaju ali i teme koje smo zajedno s vama istraživali. Pred nama su novi izazovi u nadolazećoj godini, ne bojimo ih se jer i vi ste s nama – i stoga još jednom veliko Hvala našim čitateljima.
Čitamo se!
Oznake: manjgura.hr, Društveni mediji, Krešimir Macan, Manjgura, izbori, Mediji, Odnosi s javnošću, Facebook, Blog