Primjer Emmezeta – kako napraviti uspješan webshop

Emmezetin webshop ispunio je sve postavljene ciljeve i ostvario povrat investicija već nakon šest mjeseci - interaktivni katalog u kojem su predstavljeni svi proizvodi iz asortimana posjetilo je preko 2,5 milijuna posjetitelja i otvoreno je 20 tisuća korisničkih računa.

shop-942397_1280

„Svi putevi vode na Internet“ krilatica je koja bi najbolje mogla opisati kamo su se uputili i mali i veliki poduzetnici kako bi se što više približili svojim korisnicima i/ili potencijalnim potrošačima. Taj je virtualni prostor u današnje vrijeme poprimio svojstva svojevrsnog „foruma“ ili „švedskog stola“ koji nudi pregršt svega što vam postaje dostupno jednostavnim klikom miša iz udobne fotelje vašega doma. Stoga, Internet je predvodnik nove revolucije i izvrstan alat poslovanja, očigledan izbor kad god se ukaže potreba za masovnom komunikacijom. No, sama egzistencija u virtualnom prostoru više nije dovoljna za preživljavanje na megalomanskom tržištu, već su domišljatost i inovacija najvažnija sredstva opstanka i ključ uspjeha u suvremenom svijetu. Potrebno je težiti nečemu novom, još neviđenom i drugačijem. Kao što su „arhitekti“ Web.Burze istaknuli – ono što danas vrijedi mnogo, ako se ne razvija, pada u zaborav i postaje bezvrijedno. Upravo su spomenuta načela pomogla Web.Burzi da tijekom svojega djelovanja uvede mnoge inovacije koje su pozitivno utjecale na razvoj hrvatskoga web prostora, koji je u sve većem zamahu.

Nakon iznimno uspješne aplikacije online kuharice Coolerice, koju je Web.Burza razvila za Podravku, kreativci iz Web.Burze mogu se pohvaliti još jednim iznimno uspješnim projektom Emmezetinom Webshopom – koji je ispunio sve postavljene ciljeve i ostvario povrat investicija već nakon šest mjeseci. Interaktivni katalog u kojem su predstavljeni svi proizvodi iz asortimana posjetilo je preko 2,5 milijuna posjetitelja i otvoreno je 20 tisuća korisničkih računa. Ovako veliki broj korisnika ukazuje na rastući trend kupovine putem Interneta i u nas. Ove brojke ujedno ističu i kako je web prostor postao krucijalno mjesto poslovanja u kriznim danima i sredstvo izgradnje odnosa između tvrtke i kupaca.

O Web. Burzi

Web.Burza je web agencija specijalizirana za projektiranje i razvoj online rješenja, a osnovali su je Vanja Bertalan i Mario Stipanović. Projekti na kojima rade uključuju multi-modularne portale sa složenim sustavima za dinamičko kreiranje i kompleksnu obradu sadržaja, društvene mreže, online trgovine, korporativne i brand siteove. Tijekom svojega djelovanja uveli su mnoge inovacije koje su pozitivno utjecale na razvoj hrvatskoga web prostora. Među njihovim najpoznatijim web projektima ističu se Coolinarika, Dnevnik. hr, Emmezetina web trgovina, Čuvarkuća, Gamersbook, eZadar i mnogi drugi. Web.Burza je, uz navedene projekte, također nedavno pobjedniku natječaja InspirAkcija, humanitarnoj udruzi Druga pomoć, besplatno izradila web stranicu Dobribuvljak.com, osmišljenu kao humanitarni online buvljak, koji pod krilaticom „Pretvori staru kramu u dobru kramu” svojim radom pomaže onim udrugama kojima kupci, po svome izboru, kupnjom zapravo doniraju sredstva.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XpyWh5zSMKw[/youtube]

Oznake: , ,

Pročitajte i…

Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3