Špica s Macanom: Nakon 2,6 milijuna pregleda, podcast kreće u novu sezonu s jedinim temama koje polariziraju više od politike

Treća sezona podcasta Špica s Macanom, komunikacijskog stručnjaka Krešimira Macana, kreće s novim gostima, rekordnim brojem epizoda i još provokativnijim temama.

U subotu 20. rujna u 10 sati kreće s emitiranjem nova sezona podcasta Špica s Macanom. U prvim epizodama očekuju nas otvorene rasprave o radnim navikama Gen Z generacije, bespravnoj gradnji i nogometnim stadionima, kao i o Yuvalu Noah Harariju koji uskoro gostuje u Zagrebu.

U protekloj sezoni se ova kava vrijedna prisluškivanja pretvorila u temu vikend razgovora diljem Hrvatske o kojoj govore svi. Svake subote gledali smo ili slušali kako stručnjaci iz najrazličitijih područja, nerijetko i suprotstavljenih mišljenja, donose analize najvažnijih aktualnosti, ruše mitove i daju novi pogled na važne teme o kojima se drugi nisu uvijek usudili pričati.

Shvatili smo što gledatelje zanima i našli ton koji im odgovara. Najbolje epizode su bile one u kojima se gosti nisu slagali, ali smo pokazali da je moguće voditi dijalog čak i kad su sugovornici različitih svjetonazora. Argumentirana rasprava i utemeljeni zaključci ono su ono što Špicu izdvaja”, komentirao je Krešimir Macan.

Broj gledatelja rastao je iz tjedna u tjedan, a produkcijski tim podcasta uzimao je u obzir i njihove komentare i prijedloge za goste. Otkako je pokrenuta, cilj Špice s Macanom je pričati o temama i okupljati sugovornike koje gledatelji uistinu žele poslušati. Komentiralo se tako u najgledanijoj epizodi prosvjede u Srbiji, pričalo se o poduzetnicima koji odlaze na hodočašće na Camino, saznalo zašto AI misli da s Hrvatima razgovara na srpskom jeziku, a nije izostao ni neizbježni Donald Trump koji je stvorio novi svjetski nered.

Na YouTube kanalu podcast je ostvario 2,6 milijuna pregleda, čime je stao uz bok onima koji su publiku gradili godinama. Međutim, posebnost Špice je da se emitira i na osam lokalnih televizija, čime dosegom pokriva cijelu Hrvatsku i gledatelje kojima je draže pratiti sadržaje putem klasičnih medija. Neizostavan medijski partner Špici je i informativni portal Pogled.hr, kao i dnevne novine iz grupacije Mediasolutions – Novi list, Glas Istre, Zadarski List i Glas Slavonije.

Važno je spomenuti i prisutnost na društvenim mrežama – Instagramu, TikToku, Facebooku, koja je Špici donijela ogroman doseg i brojne preglede. Naposljetku je podcast stekao više od 23 tisuće pratitelja na svim kanalima i platformama.

Oznake: , , ,

Pročitajte i…

Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3