Sve o Internetu i društvenim mrežama u Hrvatskoj na jednom mjestu

Ova godina donijela je puno jasniju sliku hrvatskog online tržišta. IAB i Jan Jilek su donijeli prvu procjenu o vrijednosti domaćeg online oglašavanja, a zahvaljujući Drapu saznali smo broj tviteraša u Hrvatskoj. Sada imamo procjenu o online oglašavanju kao 132 milijuna kuna vrijednoj marketinškoj grani koja pokriva 7% ukupnog oglašavačkog budžeta. Na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu rezultate svojih istraživanja predstavili su McCann Digipark te Drap u suradnji s Netokracijom. McCann Digipark se osvrnuo na opće stanje na domaćem onlineu s naglaskom na oglašavanje, dok se Drap u svom istraživanju provedenom pomoću njihovog alata SocialSense, osvrnuo na domaće korisnike i općenito penetraciju društvenih mreža u Hrvatskoj. Donosimo vam infografiku najzanimljivijih rezultata njihovih istraživanja:
Internet oglašavanje u Hrvatskoj

Više tekstova na temu Interneta i on line medija potražite u kategoriji Društveni mediji.

Oznake: ,

Pročitajte i…

Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3