YouTube želi biti začetnik i kralj live streaminga
Sklonite se, Periscope i Facebook Live - YouTube je ušao u live streaming bitku. Platforma je predstavila “YouTube Live”, mogućnost koja vam nudi “potpuno nov, intimniji i spontani način dijeljenja iskustva s vašim zajednicama”.
YouTube je na tvrtkinom blogu najavio ovaj potez te podsjetio ljude da je nudio live videa prije nego što su Periscope, Facebook Live i Meerkat uopće postojali:
Live streaming na YouTubeu bio je moguć još 2011., prije nego je bio cool. Milijuni ljudi širom svijeta uključili su se i gledali britansko kraljevsko vjenčanje 2011. Jedna šestina interneta je 2012. uživo na YouTubeu gledala Felixa Baumgartnera kako skače iz svemira.
Ove godine postali smo prvi koji su prenosili live stream od 360 stupnjeva tijekom festival Coachella. Više od 21 milijun ljudi se ove godine uključilo si pratilo Coachellu na YouTubeu – gotovo dvostruko više nego što ih je gledalo finale sezone American Idola.
Danas najavljujemo novo poglavlje u pružanju snage live videa ljudima širom svijeta. Uskoro ćemo staviti snagu YouTube live streaminga na vaš dlan.
YouTube mobilni live streaming bit će ugrađen u srž YouTube mobilne aplikacije. Nećete morati otvarati ništa drugo, samo ćete kliknuti veliko crveno dugme za snimanje u uglu ekrana, uslikati ili odabrati sliku koja će se prikazati kao thumbnail i moći ćete prenositi snimku uživo i chatati u stvarnom vremenu.
Pročitajte i…
- Najznačajnija revolucija u povijesti komunikacije
- Instagram predstavlja poslovne profile, analitiku i alate za promociju
- Pet savjeta za PR strategiju na Instagramu
YouTube Live nudi mogućnosti koje su platformu učinile vodećom u videosnimkama (milijardu aktivnih korisnika mjesečno):
Zbog toga što je ugrađen u YouTube aplikaciju, mobilni live streaming imat će sve mogućnosti koje imaju vaše obične videosnimke – moći ćete ih pretraživati, pronaći ih putem preporuka i playlista te ih zaštititi od neovlaštene uporabe. A s obzirom na to da koristi YouTubeovu infrastrukturu koja je bez premca, bit će brži i pouzdaniji od bilo koje druge aplikacije.
YouTube Live lansiran je 23. lipnja na sedmom VidCon-u s odabranim korisnicima, ali u tijeku je njegovo predstavljanje dodatnim korisnicima.
Live streamovi podijeljeni su u rubrike poput vijesti, glazbe, video igara, tehnologije i životinja, a tvrtka je rekla da svi live streamovi imaju jednake preporuke, mogućnosti pretrage i playliste kao ostale vidoesnimke na platformi.
Iako se više od 2 milijuna ljudi već pretplatilo na YouTube Live, YouTube će se morati boriti za pozornost publike. Časopis Fortune je napisao sljedeće:
YouTubeov potez dolazi u vrijeme kada je Facebook počeo profitirati od svoje live streaming usluge – Facebook Livea. Tijekom nedavnog prosvjeda Demokrata u američkom Kongresu vezanog uz mjere za ograničenje nabavke oružja, kablovski TV kanali nisu mogli prenositi prosvjed, ali je nekoliko članova Kongresa koristilo Facebook Live i Periscope za live stream događaja.
Mark Zuckerberg je u četvrtak ujutro rekao da su Facebook Live prijenosi pogledani više od 3 milijuna puta.
Kada YouTube otvori svoju mobilnu live stream mogućnost široj publici, morat će dokazati da se može natjecati s Facebook Liveom i Twitterovim Periscopeom. To neće biti lako s obzirom na to da su i Twitter i Facebook jasno odredili da im je live video izrazito bitan.
Međutim, mnogi ljudi želi gledati live videa.
Prema procjeni Cisca, video će do 2020. činiti oko 75 posto svjetskog mobilnog prometa, izvijestio je Wall Street Journal.
Za brand menadžere koji žele korisititi YouTube Live, Google ima vodič koji će vam pomoći da počnete streamati uživo, kao i stranicu za pomoć te rubriku s najčešće postavljenim pitanjima.
Izvor: PR Daily
Oznake: YouTube, digitalni marketingPročitajte i…