Zašto se vrijednost članka ne može uspoređivati s plaćenim objavama – Vindija vs Dukat i Meggle
San je svake tvrtke naći se u pozitivno intoniranom novinarskom članku, još kad vas autor jasno izdvaja od konkurencije u naslovu teksta, benefiti za kompaniju su višestruki. Upravo se to dogodilo Vindiji, jedinoj domaćoj velikoj mljekarskoj industriji koja ne uvozi mlijeko u prahu, o čemu je pisao Poslovni dnevnik u članku “Meggle i Dukat najviše uvoze, Vindija ništa”.
Naime, za razliku od plaćenih objava, oglasa ili PR tekstova, općenito veću vjerodostojnost imaju autorski tekstovi zbog objedinjavanja činjenica i nezavisnog te objektivnog istraživanja i vrednovanja informacija o nekoj temi. Nekoliko je metoda kojom se koriste PR stručnjaci ne bi li kvalitativno i kvantitativno vrednovali takvu objavu. U svakom slučaju vrijednost autorskog novinarskog teksta višestruko je veća od oglasa iste veličine, na istoj poziciji u određenom mediju.
Ipak, financijski pokazatelj u ovom slučaju je manje značajan, jer kreiranje pozitivnog javnog mjenja kod čitateljstva kroz afirmativno pisanje u ovom konkretnom slučaju o varaždinskoj tvrtki Vindija ima puno već značenje. Naravno, da bi uopće došlo do ovakvih situacija, gdje novinari pišu i objavljuju činjenice u prilog kompanijama, one same svojim radom, rezultatima i svekolikim odnosom prema svim subjektima tržišta to moraju zavrijediti.
Oznake: Odnosi s javnošću, priopćenje za medije, hrvatska mljekarska industrijaPročitajte i…