Mala škola Google-a – infografika

ožujak 4, 2012 by  
Filed under Blog, Mediji

Već duže vrijeme koristimo infografike kako bi na jednostavniji, ali i zabavniji način približili informacije jer jedna slika govori više od tisuću riječi. Čak se savjetuje da ih se koristi i kao objava za medije jer su atraktivne i privlače čitatelje! Tako smo i mi postali ljubitelji ovakvog načina dijeljenja zanimljivosti.

Nedavno smo naišli na infografiku koja je svih zainteresirala, ali i pomalo iznenadila. Iako je namjenjena studentima, bit će poučna za svakog Internet korisnika. Naime, riječ je o najpoznatijoj interenetskoj tražilici GOOGLE i o tome kako se njome služiti. Osim što su istraživanja pokazala da tri od četiri studenta ne znaju pretraživati pomoću Googla, shvatili smo da “statistika” među zaposlenicima nije ništa bolja. Daily Infographic vam donosi malu školu korištenja Googlovim alatima. Kako tražiti definicije, pojmove, kalkulator ili wikipediju sa najkorištenijom internetskom tražilicom pogledajte u infografici, a ako znate bilo kakav trik koji nije ovdje priložen, podijelite ga s nama!

email

Povezani članci:

Comments

6 Responses to “Mala škola Google-a – infografika”
  1. Nikolina Čuljak kaže:

    dobar ali ovaj command i upute su za Mac korisnike

Trackbacks

Check out what others are saying about this post...
  1. [...] su definitivno postale IN. Počele su se koristiti u svakakvim oblicima; novinskim člancima, blogovima, a čak se preporučuje i njihovo korištenje kao objave za medije. Razlog te popularnosti je što [...]

  2. [...] O tome u videu govori i Michael Pranikoff iz PR Newswire. Na pitanje je li došao kraj klasičnim priopćenjima za medije, objašnjava što danas podrazumijeva dobro priopćenje za medije i zašto novinari ne objavljuju naše materijale – moraju previše raditi na našim tekstovima, ne znaju što pokušavamo reći te premalo linkova u tekstu za dodatne informacije. Pranikoff smatra da se press release mijenja i razvija – poruka mora biti kratka i jasna, što više korisnih linkova, a naslov i sadržaj moraju sadržavati ključne riječi prilagođene internetskim tražilicama. Osim videa, pročitajte i par savjeta kako napisati priopćenje za medije za SEO – SEO for PR: 6 ways to make your press release search friendly, a korisna može biti i infografika Mala škola Google-a. [...]

  3. [...] Turković   Filed under Blog, Društveni mediji stLight.options({publisher:''});emailGoogle je pokrenuo novu web-stranicu pod nazivom Story of Send pomoću koje na zabavan način objašnjava [...]

  4. [...] Google je pokrenuo novu web-stranicu pod nazivom Story of Send pomoću koje na zabavan način objašnjava kako e-mail putuje od vašeg računala, tableta ili smartphonea na svoje odredište. Stranica je koncipirana kao interaktivan animirana priča koja detaljno prikazuje put koji e-mail mora proći, ali i Googleova nastojanja da zadrži viruse i spam iz vašeg sandučića dolazne pošte. [...]

  5. [...] PR-ovaca koristi upravo ovu funkciju Google Alertsa. Ukucate ono što želite guglati (uz pomoć operatora, dakako), rezultate postavite na „sve“, a vrijeme slanja maila na „kad se [...]



Speak Your Mind

Tell us what you're thinking...
and oh, if you want a pic to show with your comment, go get a gravatar!