Gerila marketing i izbori IV: Rat plakatima u punom jeku
Još smo prije mjesec dana ustvrdili da će plakati biti jedno od glavnih oružja kampanje koja prethodi lokalnim izborima. Naš Krešimir Macan tada je za Večernji list – Počeo predizborni rat plakatima dobro procijenio: – Plakati bi mogli za ove izbore biti jeftiniji zbog toga što su mnogi veliki oglašivači srezali troškove za oglašivanje, čuvajući novac za druge vrste akcija. U kriznim situacijama prvo strada tzv. outdoor, odnosno vanjsko oglašivanje. Zbog toga bi se moglo dogoditi da stranke i nezavisni kandidati zakupe puno više plakatnih mjesta, jer će ih mnogi moći sebi i priuštiti.
Gerilsko oglašavanje koje nas je zakočilo i prije početka kampanje, zaista sadrži opsežan repertoar manje ili više duhovitih ili niskih udaraca zavisno s koje strane gledate. Počet ćemo s Toninom Piculom na kojeg se prvo okomio HDZ, a sad se na isti način velikogorički gradonačelnik obračunava s ministrom Ivanom Šukerom…
Ništa manje duhovito nije bilo rješenje HDZ-a kojim je zagrebački gradonačelnik napadnut svojim vlastitim oružjem – plaćenim oglasom i plakatima, od kojih se jedan zgodno naslonio na onaj iz Velike Gorice (vidi sliku gore).
Plaćeni oglasi ‘Istina je’ kojima je Bandić nekoć uvjeravao da je kupnja zemljište Zagrepčanke bila potpuno čista, sad izgledaju nešto drugačije i uz verzije u tisku, imaju i svoju plakatnu verziju.
A ‘po nosu plakatom’ je dobila i Marina Lovrić, županica Sisačko-moslavačke županije koju su pak usporedili sa srpskom folk pjevačicom Cecom Ražnatović. Tekstom “Koncert u Novom Sadu – 100% rasprodano” aludira se na navoni posjet županice Novom Sadu te njezinu predizbornu poruku kako je ona “100% najbolji izbor”, kao i nadimak Ceca.
Načelnik općine Seget Vinko Zulim je, iako iz malog mjesta, uspio već dva puta ‘nastradati’. Prvo je lokalni župnik izvjesio na Crkvu plakat na kojem je podcrtao žutim flomasterom da don Nikola poziva Segećane da na predstojećim lokalnim izborima daju povjerenje onim ljudima koji će se svojim nesebičnim radom staviti u službu građana i unaprijediti to zaostalo mjesto, što je protumačeno proglasom protiv načelnika – Obračun u Segetu: župnik na crkvu stavio predizborni proglas protiv načelnika.
Sada su pak osvanuli plakati i po Segetu, ali i Trogiru i Vranjici na kojima je njegov golem nedovršeni obiteljski hotel smješten u neposrednoj blizini hotela Medena, a na kojemu je pisalo “Pomozite mi da završim fasadu”, te ispod toga je stajao žiroračun općine Seget, a u potpisu Vinko Zulim. Najveći jumbo plakat dimenzija 2 x 3 metra postavljen na segetskoj zaobilaznici koja vodi prema Šibeniku.
Gradonačelnika Sv. Ivana Zeline Vlado Žigrović dočekali su plakati od kojih na jedan gleda izravno iz ureda. Na njima ga se proziva za neostvarene projekte.
I Osijek je poprište sukoba plakatima. Plakati koji podsjećaju na one s likom Baracka Obame postavljeni su u Osijeku. Na gradskim pročeljima osvanuli su plakati s likovima čelnika vodećih osječkih stranaka Ante Đapića, Branimira Glavaša, Biljane Borzan i Ivana Vrdoljaka ispod kojih piše “Obmana”.
Dubravka Šuica s druge strane nije suočena s plakatima, već transparentima i “događanjima naroda”:
Kliknite na linkove za više tekstova na temu Gerila marketing i Gerila PR.
Ako vijesti iz Manjgure želite primati e-mailom pretplatite se ovdje – upišite e-mail adresu i ponuđeni antispam kod, te potvrdite da ste vlasnik adrese klikom na link za potvrdu koji će vam biti poslan na upisanu e-mail adresu.
↑ Kliknite ako želite rotator i na Vašim stranicama
Oznake: izborna kampanja, lokalni izbori, gerila marketing, gerila pr, lokalni izbori u HrvatskojPročitajte i…