Kako unaprijediti prodaju pomoću društvenih mreža?

Novi mediji znatno su promijenili način komuniciranja s tržištem. Danas Google, Facebook, Twitter, LinkedIn i Youtube imaju sve snažniji utjecaj na marketing stoga je potrebno znati iskoristiti njihovu snagu kako bismo unaprijedili prodaju.

Nakon uspješno održanog Velikog marketinškog seminara agencija Lisac&Lisac organizira Marketinšku eksploziju – cjelodnevni seminar (13.06.2012. u Zagrebu, hotel Antunović) na kojem će četiri odlična predavača objasniti kako u današnje vrijeme uz korištenje dozvoljenih metoda i sredstava stvoriti prednost pred konkurencijom.

Predavači:

Aleš Lisac – nagrađivani marketinški savjetnik koji je utjecao na više od 35.000 poduzetnika i drugih osoba koje zanima uspjeh u poslu i životu općenito. Direktor je poduzeća Lisac i Lisac.

Krešimir Macan – ugledni hrvatski PR stručnjak i predavač specijaliziran za krizno komuniciranje, strateško komuniciranje u politici i nove društvene medije, koji danas uspješno vodi vlastitu savjetničku tvrtku – Manjgura.

Miroslav Varga – SEM specijalist, radi u tvrtki Escape d.o.o. iz Osijeka. Ima bogato iskustvo vezano uz Internet, a poglavito u područjima integriranja online i offline odziva internetskih marketinških kampanji.

Davor Runje – suosnivač agencije  Drap d.o.o. – prve tvrtke u Hrvatskoj specijalizirane za izradu aplikacija i igrica na Facebooku.

Saznajte što napraviti kako bi vas kupci pronašli na internetu i kako se jeftino (besplatno) pojaviti u medijima. Otkrijte kako Facebook (i ostale društvene mreže) koristiti za pridobivanje novih stranaka te zadržavanje odnosa s postojećima.

Oznake: , ,

Pročitajte i…

Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3