Mediatoolkit Report: Mrvica hit na društvenim mrežama, ali svećenik antikomunikator digao više prašine

Nagrade komunikatora i antikomunikatora godine opet su užarile društvene mreže. Dok je samo natjecanje GrandPRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću orijentirano na priznanje najboljim komunikacijskim projektima u Hrvatskoj, najveći interes javnosti redovito izaziva HUOJ-eva nagrada za najgoreg komunikatora godine.

Mediatoolkit je analizirao kampanju i polemike koje su se vodile, a i dalje traju, na društvenim mrežama. Već po samom uvidu u spominjanje pojma Hrvatska udruge za odnose s javnošću jasno je kako raste interes javnosti.

Komunikator godine, zaštitno lice Jadrolinije, Ante Mrvica, također je dobio velik prostor u medijima, što je vidljivo po porastu medijskih spominjanja u trenutku objave.

Kad je riječ o pojmu Šipak godine, on je spomenut čak 257 puta na internetu, skoro kao i sva spominjanja Ante Mrvice. Najčešće je o temi pisao rtl.hr i povezani regionalni portali RTL-a. Pojam Antikomunikator godine zaradio je još i više objava, njih čak 580.

O čemu se najviše raspravljalo i kako to tumače stručnjaci za odnose s javnošću, pročitajte na blogu Mediatoolikta, u analizi Ive Glavinić.

Oznake: , , , , , ,

Pročitajte i…

Kategorije
Vezani članci
Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3