Mediatoolkit Report: Mrvica hit na društvenim mrežama, ali svećenik antikomunikator digao više prašine
Nagrade komunikatora i antikomunikatora godine opet su užarile društvene mreže. Dok je samo natjecanje GrandPRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću orijentirano na priznanje najboljim komunikacijskim projektima u Hrvatskoj, najveći interes javnosti redovito izaziva HUOJ-eva nagrada za najgoreg komunikatora godine.
Mediatoolkit je analizirao kampanju i polemike koje su se vodile, a i dalje traju, na društvenim mrežama. Već po samom uvidu u spominjanje pojma Hrvatska udruge za odnose s javnošću jasno je kako raste interes javnosti.
Komunikator godine, zaštitno lice Jadrolinije, Ante Mrvica, također je dobio velik prostor u medijima, što je vidljivo po porastu medijskih spominjanja u trenutku objave.
Kad je riječ o pojmu Šipak godine, on je spomenut čak 257 puta na internetu, skoro kao i sva spominjanja Ante Mrvice. Najčešće je o temi pisao rtl.hr i povezani regionalni portali RTL-a. Pojam Antikomunikator godine zaradio je još i više objava, njih čak 580.
O čemu se najviše raspravljalo i kako to tumače stručnjaci za odnose s javnošću, pročitajte na blogu Mediatoolikta, u analizi Ive Glavinić.
Oznake: antikomunikator godine, šipak godine, mediatoolkit, PR nagrade, HUOJ, HUOJ Grand PRix, komunikator godinePročitajte i…