Mobilizirajte kolege kako biste potaknuli aktivnosti na društvenim mrežama
Možda ste već doživjeli da vaše pomno planirane objave na Facebooku prođu potpuno nezapaženo. Zbunjeni ne znate što biste napravili okrećete se kolegama za pomoć i savjet kako riješiti problem. A zapravo tu leži vaš problem jer već imate desetak kolega koji ne sudjeluju u dijeljenju vaših sadržaja, a koji bi mogli biti od pomoći.
Dijeljenje sadržaja vaših kolega ne znači samo nekoliko lajkova više nego omogućuje i vezu sa svim kontaktima koje vaše kolege imaju na društvenim mrežama. Sigurno ste više puta posjetili neki restoran na preporuku prijatelja, na društvenim mrežama stvari funkcioniraju na isti način proširene mreže odlične su za posao.
Jim Dougherty na stranici spinsucks.com savjetuje kako potaknuti kolege na dijeljenje sadržaja koristeći automatski IFTTT alat (if-this-then-that) koji je jedan od najjednostavnijih načina za pojačanu prisutnost na društvenim mrežama – a besplatan je.
Postoje tri načina kako putem IFTTT alata možete potaknuti dijeljenje na Facebooku: Možete poslati e-mail kojim tražite dijeljenje svog bloga, poslati e-mail za sudjelovanje na vašim objavama na Facebooku ili postavite automatsko dijeljenje svakog bloga na Facebook.
Zbog prirode Twittera na kojem se može objaviti i tisuću tvitova svaki dan možete zamoliti kolege da automatski dijele sadržaj tako što će slati automatske objave svaki put kad je nova objava objavljena na vašem blogu.
Google+
Iako za Google+ ne možete postaviti opciju automatskog dijeljenja sadržaja putem IFTTT alata kao za Facebook ili Twitter to ga ne čini ništa manje važnim kanalom za dijeljenje sadržaja. Svakako pošaljite mail kojim će te zamoliti kolege da podijele vaše blog objave i putem ovog kanala.
Dijeljenje sadržaja na LinkedInu funkcionira na sličan način kao na Facebooku ili Twitteru, s tim da su poslovni kontakti na ovoj društvenoj mreži možda i najvažniji za vaše poslovanje. Sve svoje postove automatski dijelite na LinkedInu i naravno pošaljite e-mail kolegama da i ga i oni dijele na svojim profilima.
Poput Google+ ni za Pinterest ne postoji opcija automatskog dijeljenja sadržaja putem IFTTT alata, ali nemojte zanemariti ni ovaj kanal i zamolite kolege da dijele vaše sadržaje i ovim putem.
Alati poput IFTTT-a omogućuju automatsko dijeljenje sadržaja bez prevelikog napora, a rezultati mogu odlični. Ako gledate na vrijednost sudjelovanja na društvenim mrežama kao timski rad moći ćete postići odlične rezultate, a uz pomoć IFTTT-a nećete gubiti puno vremena.
Oznake: Društveni mediji, Pinterest, društvene mreže, Facebook, Linkedin