Najuspješnije PR kampanje kroz povijest – infografika
Pionir u odnosima s javnošću, Edward L. Bernays davne 1920-te dobio je zadatak da uvjeri Amerikance kako su zapečena slanina i jaja idealan obrok za početak dana. Iako je cilj bilo gotovo nemoguće ostvariti, Bernays je uspio Amerikance uvjeriti da jedu zdravo, pa čak i patriotski doručkuju slaninu i jaja. Učinci njegove kampanje još uvijek se nisu umanjili. Više o PR kampanji i ‘američkom doručku’ pogledajte što je rekao i sam Edward L. Bernays:
Ovo je jedna od mnogih zanimljivih priča o tome kako su PR-ovci ‘skuhali’ nešto veliko, mora se priznati nekad nije sve bilo i ukusno.
Infografika ispod donosi pregled najznačajnijih i neke od najzanimljivijih PR kampanja kroz povijest.
Slobodno pročitajte o drugim interesantnim PR kampanjama ili općenito o odnosima s javnošću.
Originalan članak je objavljen 2. listopada 2014.
Oznake: PR edukacija, PR kampanja, infografika, literatura odnosa s javnošćuPročitajte i…