Sedam primjera kako pametno koristiti Bitly – alat za efikasniju komunikaciju
Koliko puta ste se našli u situaciji u kojoj je bilo potrebno podijeliti određeni link na web stranicu ili članak? Znate li da izgled samog linka može biti ključan za klik na link? Naime, dugačak link nepraktično je dijeliti, korisnik ga može krivo prepisati i stoga ne odvesti druge na željenu stranicu. S druge strane, dugi nazivi nisu vizualno primamljivi, pogotovo ako se uključuju, na primjer, u objave na društvenim mrežama.
U komunikacijskom svijetu su jednostavnost i pristupačnost nužne, a upravo u tome pomaže Bitly – alat koji omogućava skraćivanje linkova te mnoštvo drugih funkcija. Dokazano je da korisnici društvenih mreža, kao i pripadnici mlađih generacija, ne vole klikati na dugačke linkove jer im ponekad izgledaju sumnjivo. Osim toga, u moru objavljenog online sadržaja, korisnicima je raspon pažnje ograničen. S Bitlyjem, linkovi se skraćuju, a uz mogućnost personaliziranog imenovanja svakog linka, lakše je izgraditi brend.
Kako nam Bitly olakšava poslovanje?
U nastavku donosimo sedam primjera kako pametno koristiti Bitly za bržu i efikasniju komunikaciju i lakše poslovanje.
1. Društvene mreže
Na društvenim mrežama ponekad je ključno na pametan i adekvatan način preusmjeriti pratitelje na web stranicu ili članak, na primjer stavljanjem u opis profila kratkog linka koji vodi na ključnu stranicu. Pomoću Bitlyja moguće je pratiti statistiku te vidjeti klikaju li pratitelji na željeni link. U slučaju giveawaya ili neke druge vrste promocije, primjerice na Instagramu, objave sa skraćenim linkom, u kombinaciji s ključnim hashtagovima, mogu privući pažnju. Također, redovno objavljivanje Instagram storyja, odlična je prilika za uspostaviti bolji odnos sa željenom publikom. No ako se u story uključi predugačak link, on zauzima cijeli ekran i ne ostavlja prostor za bitnije informacije – to sve rješava Bitly.
Ista pravila vrijede za LinkedIn jer je za poslodavce izrazito važno objavljivati vizualno upadljiv sadržaj kojim će se istaknuti pored konkurencije, a Bitly im omogućava da, na primjer, u objavi putem koje traže radnike, link na natječaj izgleda što primamljivije.
2. QR kodovi
Bitly pruža i opciju generiranja QR kodova te omogućava pristup statistici, odnosno broju skeniranja QR koda te podacima o efikasnosti kampanje. Cilj korištenja QR kodova generiranih putem Bitlyja je doseg što većeg broja pojedinaca, posebice na tiskanim marketinškim materijalima poput majica, torbi ili posjetnica.
3. SMS i WhatsApp oglašavanje
Mnogi možda ne znaju, ali oglašavanje putem SMS-a i WhatsAppa sve je popularnije, s ciljem održavanja odnosa između brenda i korisnika. Putem SMS i WhatsApp poruka koje sadrže Bitly link, moguće je generirati marketinške poruke ili obavijesti o uslugama te generirati velik broj, čak stotine ili tisuće, jedinstvenih veza.
4. Online eventi
Još u vremenima pandemije, virtualnim eventima te brojnim Zoom sastancima, pokazalo se iznimno praktičnim generirati poziv za pristup putem kraćih linkova. Uz kraće linkove nije potrebno odgađati početak online sastanka jer je kolega pogrešno kopirao link za meet.
5. Priopćenja za medije
U digitalnom svijetu PR-ovci sve češće dodaju aktivne veze u priopćenja za medije, čime novinarima omogućavaju lakši pristup sadržaju.
6. Digitalno oglašavanje
Za razliku od tradicionalnog oglašavanja u novinama i časopisima, online oglašavanje nosi poseban set izazova. To je posebice vidljivo u oglašavanju na društvenim mrežama putem objava koje su ograničene određenim brojem znakova. Upravo u tome pomaže Bitly jer skraćivanjem linka znakovi su ušteđeni i omogućen je prostor za dodatne informacije.
Osim toga, putem affiliate marketinga (ili partnerskog marketinga) pojedinac dijeli personalizirani link svojoj publici te promovira uslugu ili proizvod, za što dobiva proviziju. Bitly je izuzetno koristan u ovom području jer svaki link kojeg on stvori ima i jedinstveni identifikator. Na taj način, putem Bitly analitike, moguće je pratiti koji link ima bolju izvedbu.
7. Prezentacije
Kod prezentiranja nekog sadržaja, važno je publici ponuditi opciju dodatnog informiranja i nakon završetka. Zbog toga, prikladno je među posljednjim slajdovima predstaviti kratak i vizualno primamljiv link koji publiku preusmjerava, primjerice, na web stranicu. Bitly tako pomaže da u ključnim trenucima publika uistinu primijeti ono što je važno.
Mnogi korisnici hvale ovaj alat kao iznimno jednostavan za korištenje, a sviđa im se što sadržava i mnogo drugih funkcija. Bitly je u 2022. dosegnuo čak 420 tisuća plaćenih korisnika i proširio svoju korisničku bazu na preko 5,7 milijuna aktivnih korisnika mjesečno, koji zajedno generiraju više od 256 milijuna linkova i QR kodova svaki mjesec. Dokaz je to koliko se svjetske kompanije u svom poslovanju i marketinškim strategijama oslanjaju na Bitly.
Izvor: Bitly.com, bitly.is/51ways, https://bitly.com/pages/resources/press/bitly-achieves-60-percent-year-over-year-customer-growth-in-first-half-of-2022
Oznake: tehnologija, Odnosi s javnošću, PR alat
Pročitajte i…