SocialSense – saznajte koliko zaista vrijedite na društvenim mrežama

Danas je na domeni www.socialsense.me Drap, zagrebačka agencija za promociju na društvenim mrežama pokrenula portal za analizu vrijednosti i usporedbu brandova na društvenim mrežama. Kreirani alat omogućava usporedbu svih i vrednovanje najvećih, najbrže rastućih i onih Facebook stranica s najkvalitetnijom interakcijom.

Drap je razvio i sustav za monitoring društvenih mreža SocialSense koji pronalazi sve što se o ciljanim brandovima ili pojmovima piše i raspravlja na društvenim mrežama.

Na stranici postoji podjela na dvije cjeline:

Stranice – analiza vrijednosti domaćih Facebook stranica: po ukupnom broju fanova, dnevnom i tjednom rastu, ali ono što je možda najzanimljivije je lista prema interakciji, odnosno prema vrijednosti interakcije (interakcija podijeljena s brojem fanova). Ono što je veoma korisno je mogućnost jednostavne usporedbe više FB stranica, što omogućava usporedbu više konkurentskih brandova.

Statusi – dnevna i tjedna lista najuspješnijih statusa, odnosno onih s najboljom interakcijom.

SocialSense nam otkriva domaće favorite Facebooka: najveća stranica 24sata, najbrže rastuća dnevna i tjedna stranica Nije Darinka, Ante je!, stranice OK je OK! kao ona s najboljom ukupnom interakcijom i Petra Lidija Seveljevic kao ona s najaktivnijim fanovima.

Što se statusa tiče dnevni pobjednik je status na stranici OK je OK!, ispred reakcije Predsjednika Josipovića na prošlotjedno okupljanje u Splitu. Najuspješniji tjedni status je sa stranice Put oko svijeta.

Uz novu stranicu Drap je kreirao SocialSense monitoring alat kojim možete analizirati što korisnici misle o vašem brandu na društvenim mrežama. O tome smo već pisali, ako se ne sjećate – ovdje je tekst. Sustav funkcionira tako da pretražuje društvene mreže i blogove, obavještavajući o pojavama odabranih ključnih riječi prema željenim svjetskim jezicima. Na taj način moguće je u realnom vremenu pratiti što ljudi misle o vama bitnim temama, što vam omogućava donedavno neslućene komunikacijske mogućnosti i izravan pristup krajnjim korisnicima.

Oznake: , , , , , , , ,

Pročitajte i…

Kategorije
Vezani članci
Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3