Što se čudite ko pura dreku – sve vam je pisalo i piše u novinama
Nekako imam dojam da se svi dnevno nešto čude, a više manje oko kampanje je sve već napisano i najavljeno mjesecima unaprijed, pa sam odlučio povaditi neke stvari za koje ćete se možda iznenaditi i da su napisane i objavljene. Ne sjećam se da je ikad ranije toliko detalja iz pristupa i strategije kampanje izašlo u medije, kao ovaj put. Barem od strane HDZ-a je sve jasno… Tekst u Jutarnjem listu HDZ-ov plan za pobjedu: Ivu Josipovića proglasiti šefom oporbe o i izazvati svađu od 27. srpnja 2011. jasno piše da će se napadi na Josipovića intezivirati i da će se krenuti s crvenom Hrvatskom. Zanimljivo nije dostupan on line, ali ga zato pročitajte ovdje.
Pročitajte pažljivo i ove tekstove u nastavku (obratite pažnju na datume):
Sukob Kosor Josipović i njegovo razvijanje – gornji tekst je negdje između ova dva
RASTE NETRPELJIVOST – Pročitajte oko čega se sve svađaju Jadranka Kosor i Ivo Josipović – 04.07.2011
O izbornoj strategiji HDZ-a – svjesni su da mogu doći maksimalno do 25% i imaju plan B, ali i internom SDP-u
STRATEGIJA VLADAJUĆIH – Plan Jadranke Kosor na predstojećim izborima: HDZ-u mjesto više od SDP-a – 15.06.2011
I ovdje tekst s početka točno upada negdje u sredinu između dva zadnja teksta. A o tome tko će obećavati, tko povjerovati i na kraju plaćati isto se pisalo do u detalje:
Za usporedbu pročitajte tekst iz Novog lista koji je izašao dosta ranije, krajem srpnja – koja su bila očekivanja ili želje analitičara, a što se dogodilo – Kampanja i populizam – treba li u kampanji reći tešku istinu biračima ili ići populistički?
Nakon 4.12. vratit ćemo se na ovaj tekst, da vidimo što se u konačnici od svega ostvarilo:-) U međuvremenu pogledajte što smo dosad pisali na temu izbori 2011.
Oznake: izbori, izborna kampanjaPročitajte i…