TikTok vodič: Tri trenda u 2024. za transformaciju načina razmišljanja

TikTok već tradicionalno četvrtu godinu zaredom objavljuje prognozu TikTok trendova – What’s Next Report – za koju koristi ‘signale trendova’, odnosno obrasce sadržaja koji prikazuju nova ponašanja i interese koje brendovi mogu iskoristiti za kreiranje dugoročne content strategije. Dok su prošlom godinom vladali life hackovi i throwbackovi, TikTok zajednica u 2024., predviđa se, pokrenut će transformativni način razmišljanja – kreativnu hrabrost, koja vodi do još dubljih veza u TikTok zajednici i otkrivanja što ljudi uistinu cijene.

  1. Curiosity peaked

U narednoj godini na TikToku nas čekaju relevantni i korisni sadržaji koji pobuđuju znatiželju, čak i za teme za koje niste znali da vas zanimaju. Korisnici na TikTok više ne dolaze samo po ‘točan odgovor’, već svojom znatiželjom potiču brendove da im otkriju nešto novo – nove opcije, ideje, proizvode i usluge.

TikTok je i dalje glavno odredište za pronalazak i dijeljenje saznanja o novim, kul proizvodima. Istraživanja su pokazala da gotovo svaki drugi korisnik otvori aplikaciju imajući na umu određeni cilj, a na kraju sazna nešto sasvim novo.

Znatiželja se ne odnosi samo na pronalazak novih proizvoda i ideja, već uključuje želju za učenjem i otvorenost prema stajalištima koja se proturječe onome u što vjerujemo. Popularni trendovi i zvukovi nadilaze geografske granice, dajući mogućnost istraživanja različitih kultura, zahvaljujući zanimljivom i edukativnom sadržaju koji prikazuje svakodnevni život običnih ljudi iz različitih dijelova svijeta. Čak 74 posto korisnika smatra da ih je TikTok povezao s ljudima različitih kultura, a njih 67 posto smatra da su upravo kroz TikTok naučili nešto novo o različitim ljudima, kulturama i običajima.

  1. Storytelling unhinged

Moćan marketinški alat, storytelling, na TikToku je postao predvidljiv i zapravo manje relevantan, a ono što smatramo tradicionalnim storytellingom dobiva potpuni zaokret – u novoj godini čekaju nas nepredvidive priče bez početka, sredine i kraja, s izmišljenim likovima i neočekivanim narativima. Predvidljive priče s klasičnim kreativnim štihom su out, a priče koje će šokirati korisnike i držati ih napetima su totalno in.

TikTok zajednica popularizirala je termin #delulu (od riječi delusional), koji predstavlja upravo način razmišljanja i dobar storytelling koji polako postaje hit. Delulu je mješavina manifestacije i fantazije, prihvaćanja sebe kao #maincharactera i usvajanje Fake It Till You Make It stava. Cilj je izgradnja zajednice koja jača prividnu utjehu i pruža iskru bezbrižnosti i bijeg od realnosti, a preko 70 posto korisnika priznalo je da se lako povezuju sa strancima zbog zajedničkih životnih iskustava koje dijele na TikToku. Upravo zato stručnjaci brendovima savjetuju pristupačnost s daškom pozitivne energije, te pružanja osjećaja povjerenja i utjehe.

  1. Bridging the trust gap

Još uvijek je prisutan jaz u povjerenju između brendova i potrošača, a posljedica toga je da potrošači od brendova očekuju više od jednostavne kupoprodaje, oni traže transparentnost, povjerenje i pozitivne društvene promjene. Brendovi TikTok mogu iskoristiti kao kanal otvorene i jasne komunikacije sa svojim potrošačima, a content kreatore iskoristiti kao prečac, dok su kampanje prilika za slušanje potreba i želja potrošača, učenje, izgradnju povjerenja te stvaranja lojalnosti.

TikTok je oblikovao jezik cijele jedne generacije te razvio žargon koji će teško razumjeti onaj koji nije ‘online’, a brendovi upravo pametnim korištenjem tog žargona grade povjerenje potrošača – #cleangirl, #girldinner, #girlmath i #quietluxury samo su neki od viralnih pojmova koji su danas dio pop kulture. Razumijevanje publike i prilagođavanje jezika pokazuje korisnicima da brend aktivno sluša, prilagođava se i da oni skupa grade zajednicu.

Ako ste novi u svijetu društvenih mreža, više o TikToku pročitajte u našem vodiču o tome što sve treba znati o najpopularnijoj društvenoj mreži, ako želite saznati tko su najuspješniji hrvatski influenceri, pogledajte naš popis Top 10 influencera u Hrvatskoj – TikTok, Instagram, YouTube i LinkedIn, a u pregledu 20 hrvatskih profila sa zanimljivim sadržajem u superizbornoj godini pročitajte više o hrvatskoj političkoj komunikaciji. 🙂

Oznake: , , ,
Pročitajte i…
Kategorije
Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3