Zašto je dobro raditi u PR agenciji
Kada o svojoj budućnosti u ovoj struci razmišljaju studenti ili oni koji tek odlučuju o svojoj budućoj profesiji, obično se vide kao PR managere u velikim tvrtkama, dok se o agencijama razmišlja i šuška kao o svojevrsnim „gateway“ poslovima, prolaznim stanicama na putu do nečega „većeg“. No je li to tako? Kako to da u agencijama koje, istina, bilježe veliku fluktuaciju kadrova, neki ipak godinama (zadovoljno) rade, ne pomišljajući na bijeg ili na „veliki transfer“ u korporaciju? Istina, tempo je katkad junački, a umjesto suverenog plivanja prilikama u jednom sektoru, ovdje morate znati ponešto (zapravo što više) o – svemu. Dušu dalo za prirodno radoznale i profesionalno tašte. 😀
Pokušali smo ukratko nabrojati neke od ključnih prednosti rada u PR agenciji:
- Raditi za više tvrtki znači upoznavati strukturu i način poslovanja različitih organizacija, manjih, većih, s ovakvim ili onakvim ustrojem – to je vrijedno znanje koje uvelike olakšava rad, daje širinu razmišljanja i pomaže u razumijevanju bilo kojeg novog klijenta. Kao i u snalaženju u bilo kakvom radnom okruženju.
- Kao čovjek iz agencije, makar i najmlađi operativac, surađujete uglavnom s menadžmentom tvrtki za koje radite, što omogućuje pristup korisnim informacijama: načinu razmišljanja i donošenju odluka.
- Sva vaša iskustva, životna i profesionalna, neovisno o tome jeste li preko student servisa pakirali žarulje, čuvali djecu ili dijelili letke, mogu se utkati u suradnju s barem jednim od klijenata za koje radite. Svako znanje, svaka informacija i svako iskustvo kad-tad će vam biti od koristi upravo zbog širine djelokruga PR agencije.
- Radeći s različitim klijentima iz različitih sektora, lakše ćete doći do ideja. Osmislite projekt za jednog klijenta, a već možete predvidjeti i kako biste u njega uključili još neke klijente, kroz onaj tako traženi i omiljeni win-win model.
- Organizacija posla u agencijama je obično takva da praktički od samog početka o svakom projektu morate razmišljati cjelovito. Od budžetiranja i zakonskih okvira do realizacije na terenu, odnosno na stranicama najčitanijih izdanja. U agenciji nema izoliranih zadataka, svaki je dio nekog šireg projekta, plana, strategije. Za takvo iskustvo u nekoj “običnoj” tvrtki vjerojatno bi vam trebalo daleko više vremena i daleko više uspona na kadrovskoj ljestvici.
No dobro, bilo bi nepravdeno pričati o prednostima ovog posla, a ne spomenuti i obilje – adrenalina.
Ako misliš da si bas ti nova Manjgura ili Manjak, javi se na posao@manjgura.hr
Oznake: kako do posla u PR agenciji, kako do posla u odnosima s javnošću, kako do prakse u Manjguri, kako do posla u Manjguri, posao odnosa s javnošću, posao u PR agencijiPročitajte i…