Zašto me je nekad sram reći da se bavim PR-om?
Prvo pročitajte ovo (original na ESTRADNI PR PO ‘NAŠKI’ Dođite upoznati mog dečka, on radi u Rusiji, ali je inače Hrvat tajkun)
Subject: za glavnog urednika
Turneja FHM by Gianna Apostolski radi još jedan veliki FHM party u hotelima Ilirija u Biogradu u njihovom coctail baru Lavander koji izgleda čarobno.Gosti su nam Sabina Ćedic, Olgica Pink, Hana Hdžiavdagić, Ava Karabatic, Lorena Renko sa RTL je hostesa kao i manekenka Kristina Krunic.
Očekujemo i dolazak novog dečka od Gianne Apostolski koji se trenutačno nalazi u Splitu gdje izvršava poslovne obaveze.On radi u Rusiji ali je inače Hrvat tajkun.
Molim Vas da nas medijski popratite i uzmete izjave od gore navedenih.
Gianna Apostolski upravo snima reklamnu kampanju za Hotele Ilirija i nalazi se u Hotelu Adriatic
hvala
Poslao: Gianna
A potom uživajte u biserima u nastavku:
BROJNE poznate Hrvatice, među kojima je najviše manekenki, prisiljene su potražiti dodatne izvore prihoda kako bi se uzdržavale, jer na našoj estradi i modnoj sceni tek rijetki mogu preživjeti. Jedno od najčešćih zanimanja kojim se poznate Hrvatice bave, promoviranje je klubova i kafića, za što najčešće nisu kvalificirane. Poput Elle Dvornik koja se u tome samo nakratko okušala i shvatila da to nije za nju. Za razliku od nje, mnoge poluanonimne manekenke i starlete godinama “rade” kao PR-ovke popularnih klubova bez ikakvog znanja, iskustva i obrazovanja, što vrijeđa one poznate Hrvatice koje su svoju diplomu za bavljenje odnosima s javnošću ili marketingom, zaslužile.
Više na Poznate Hrvatice u PR vodama: “Tim se poslom bavi svatko, uglavnom ljudi koji to ne znaju”. I za kraj definicija, kao u svakoj pravoj školici:
Piaruša
Inteligentniji poslovnjaci odnose s javnošću sve više prepuštaju mlađim seksi komadima koji svoje talente nose ne toliko u, iza, uz, već doslovce po sebi. Još da se javnost smije s njima izravno odnositi bilo bi sto posto fer, no ovako sve što može je pljusnuti im na čelo samoljepivu trakicu s natpisom – piaruša. PR je od veleuvažene discipline odnosa s javnošću etablirane početkom 20. stoljeća, koja je zahtijevala multidisciplinarna znanja iz komunikacije, diplomacije, sociologije, psihologije i tržišta napravila kvantni skok prema solidnom paru sisa i bokova, tri tipa osmijeha i ljubogledljivom lišcu. Sve pohvale. Priznajemo, ostavljanje dobrog početnog dojma je ključno za podmazivanje svake daljnje komunikacije, ali u tome i leži profesionalna deformacija piaruše – ostavlja dojam, ali malo što drugo.
Nisam Hrvatica, nisam piaruša, nemam cice, ćelav sam i preko 40 – definitivno ne znam što tražim u PR-u:-). Zamisli pored ovakve konkurencije, raja te pogleda sa sažaljenjem i ko Edo Maajka u “Legendi o medvjedu” prošapću: “Koji loser!”
Originalan članak je objavljen 25. srpnja 2010.
Oznake: Krešimir Macan, odnosi s javnošću u HrvatskojPročitajte i…