Smatrate da ste stvoreni za PR? Razmislite još jednom

Iako ponekad izgledaju kao glamurozan posao kojim bi se svi željeli baviti, odnosi s javnošću ipak nisu profesija za svakoga. Ako volite pisati, organizirani ste, možete raditi nekoliko stvari odjednom i možete se pomiriti s činjenicom da ćete vrlo vjerojatno bezbroj sati provesti radeći prekovremeno (pa čak i vikendom), onda sasvim sigurno možete početi razmišljati o karijeri u PR-u. No, iako su mnogi ljudi bez sumnje radišni i ulažu veliki trud u obavljanje svojih zadataka, neki jednostavno nemaju ono što je potrebno kako bi bili dobar stručnjak za odnose s javnošću. Ukoliko uočite da se neke od pet tvrdnji koje vam donosi prdaily.com odnose i na vas, možda je ipak bolje da počnete razmišljati o karijeri u nekoj drugoj profesiji.

Ne primate dobro kritiku

Čak i kada mislite da ste neku priču savršeno pokrili i obuhvatili sve bitne elemente, uvijek se može dogoditi da vam klijent ili netko od kolega uputi kritiku i istakne kako vam je promaknula neka bitna poruka. Kritičke sugestije svakodnevica su u ovom poslu, stoga ih morate naučiti primati, prihvaćati i učiti iz njih kako biste napredovali i unaprjeđivali svoje poslovanje. Ako niste u stanju prihvatiti konstruktivnu kritiku, možda odnosi s javnošću nisu pravo mjesto za vas.

Mislite da posao ili projekt u PR-u završava

Stručnjak za odnose s javnošću zna da njegov posao nikad ne završava. Čak i kada neka kampanja završi uvijek postoji još jedna stvar koju ste mogli napraviti, mogli ste poslati još jedan prijedlog, napisati još jedan blog, mogli ste više vremena provesti pripremajući klijenta za sljedeći intervju…

U globalu uvijek treba razmišljati o sljedećem koraku, ako u svakom trenutku ne mislite što je sljedeće možda je vrijeme da počnete razmišljati o koraku koji slijedi nakon PR agencije.

Velike vijesti vas ne dotiču

Ako se jedno jutro probudite i shvatite da vas ne zanima što se događa u domeni u kojoj se nalazi vaš klijent možda je vrijeme da se prestanete baviti ovim poslom. PR stručnjaci s entuzijazmom dočekuju sve priče koje se događaju oko njihovih klijenata. Pratite li najnovija događanja u svijetu i događanja vezana uz domenu vaših klijenata? Upijate li sve informacije do kojih možete doći? Ako ste negativno odgovorili na oba pitanja vrijeme je za promjenu smjera vaše karijere.

Razina energije vam je na niskim nivou

Ako vam ni treća šalica kave ujutro ne pomaže da otvorite oči i pokrenete se to bi mogao biti znak da je vrijeme za novi posao. Postoje urođeni i naučeni entuzijazam koji su neophodni za PR stručnjaka. U svakom trenutku morate biti spremni pokazati klijentu da ste „nabrijani“ i spremni odraditi posao na zavidnoj razini. Odnosi s javnošću su za one s velikom razinom energije: osjećate li kako vam lagano nestaje energije, moguće je da će lagano nestajati i vaša želja za ovim poslom.

Obučeni ste i istrenirani, ali još uvijek ne znate poslati ključne poruke

Nijedan spisak karakteristika dobrog PR stručnjak nije potpun bez dobrih komunikacijskih vještina. Ukoliko se borite s riječima i nailazite na poteškoće u pronalasku i pisanju pravih riječi vrijeme je da nađete profesiju u kojoj komunikacijske vještine nisu ključne. Klijenti se neće zadovoljiti PR stručnjakom koji nije na visokoj razni po pitanju komunikacijskih vještina.

Tags: ,
Pretraži blog po ključnim riječima
2 3 a b c č d đ e f g h i j k l m n o p q r s š t u v w x y z ž