Je li ovo 8 dobrih razloga za oglašavanje u novinama?
Ekipa za prodaju oglasnog prostora u tiskovinama pod okriljem Styrie International nadmašila je samu sebe, što je bilo prilično teško nakon „Ćufti u kornetu“. Stiglo nam je pisamce s istrgnutim listom baš poput onog iz Poslovnog dnevnika i post-itom na kojem piše: vidi ovo, baš je zanimljivo. Naslov kaže: Medijsko tržište se mijenja…novine ostaju prve!, a članak prenosi istraživanje udruge Newspaper Association of America provedeno na uzorku od 2502 ispitanika.
Da prenesemo nekoliko interesantnih podataka: čak 52% potrošača izjavljuje da za planiranje kupnje ili odlučivanje o kupnji konzultira dnevne novine, a još 17% i internetska izdanja istih. Oglase u dnevnim novinama zamjećuje značajnih 84% čitatelja. Ukratko, natjerali su nas da pročitamo svih osam razloga za oglašavanje u novinama, ali i da prenesemo ovaj jedan originalno zapakirani oglas. Stoji li ovih 8 razloga za oglašavanje u novinama i u Hrvatskoj, ali i regiji? Što o tome misle čelni ljudi hrvatskih izdavača mogli ste pročitati u prvom broju časopisa MAKSI – Peter van Kol: Povećali smo udjele u krizi, uloženo će nam se vratiti kada se tržište oporavi, Stjepan Orešković: Pravi novac je i dalje u tisku – tko doživi 2014., može dobro zaraditi i na netu i Jasna Zemljić: 24sata su danas prava multimedijska kuća koja dnevno doseže 1.5 milijuna ljudi.
(Kliknite za uvećanje)
Ana Marić
Oznake: oglašavanje, Styria international, tisak u HrvatskojPročitajte i…