Predstavljen Maksi – maksimalno o trendovima u medijima

veljača 23, 2011 by  
Filed under Blog, Mediji, Odnosi s javnošću, Vijesti

Konačno i mi u Hrvatskoj imamo magazin o tržišnim komunikacijama – izašao prvi broj časopisa Maksi! Iz angažmana, strasti i dobro osmišljenog koncepta nastao je Maksi – prvi i jedini specijalizirani magazin za marketinšku, medijsku i PR branšu u Hrvatskoj. Časopisi ovog tipa uobičajena su praksa za sva jača tržišta i s ponosom sada i mi Hrvati  :-) imamo svoje izdanje. Časopis nezavisan, nije glasilo neke udruge ni ništa slično, a u njegovoj izradi sudjeluju predstavnici svakog segmenta branše kojima je i namijenjen. Besplatnom distribucijom (svoj primjerak zatražite na – I ja hoću primati MAKSI!) pokriva medije, marketinške, PR agencije i sve subjekte koji se mogu svesti pod nazivnik komunikacijskog faha. Procjenjuje se da taj segment obuhvaća preko 11 000 ljudi. Upravo se oni predstavljaju na stranicama Maksija dijeleći s čitateljima uvide u ono što ih pokreće, svoj pristup poslu, poglede na budućnost i što se nadaju postići. Ovaj magazin stoga je više od same tiskovine, jer omogućava da učimo jedni od drugih, da pronađemo inspiraciju u mislima ili djelima kolega iz drugih agencija i tvrtki, kao i da svoju konkurenciju sagledamo prijateljski jer ipak smo svi predstavnici istog tržišta.

Glavni urednik je Hari Đerđ, a kreativni direktor kvalitetno zamišljenog nam časopisa je AD Magus, dok tim prvog izdanja čine: Sanja Muzaferija, Krešimir Macan, Igor Mukić, Matko Jović, Sanda Pejović, Rafaela Dražić, AD Magus i Hari Đerđ, a tko će činiti tim drugog izdanja, tek će se otkriti. Ovaj prvorođeni primjerak na svojim privlačno dizajniranim stranicama donosi po malo od svega – osvrt na prošla zanimljiva događanja poput prve Epica konferencije, kalendar nadolazećih događanja, poneku statistiku, članke posvećene medijima, pregled kampanja, predstavljanje klijenata ali i agencija. Većina sadržaja je u formi intervjua pošto nam se tako oni koji su u časopisu predstavljeni mogu obratiti svojim autentičnim glasom. Tako je agenciji McCann ljudsko lice i glas dao njen subregionalni direktor David Kisilevsky. Od klijenata u ovom broju upoznajemo Lady Nokia, Sanju Buterin koja je zadužena za 13 tržišta i stoga vjerojatno najviše pozicionirana Hrvatica u području marketinga! Naše dvije najveće komercijalne kuće – Nova TV i RTL – počele su emitirati nove programe, a Maksi je predstavio njihove urednice. Zanimljivost vrijedna pažnje među FM medijima je Total FM, radijska mreža inovativnog poslovnog plana i pristupa.

Glavna tema broja je ekskluzivni trostruki intervju u kojemu je naš Krešimir Macan pitanjima i aktualnim temama povezao ključne ljude sve tri naše najveće izdavačke kuće. Tiskati ili ne – je li uopće postoji dilema – pročitajte u Maksiju ili na našim stranicama sljedećih dana pod temom Maksi.


Ako ste u struci, a još niste dobili svoj primjerak Maksija – odmah danas pošaljite poruku – I ja hoću primati MAKSI!

email

Povezani članci:

Comments

6 Responses to “Predstavljen Maksi – maksimalno o trendovima u medijima”

Trackbacks

Check out what others are saying about this post...
  1. [...] tema prvog broja časopisa Maksi je ekskluzivni trostruki intervju u kojemu je naš Krešimir Macan pitanjima i aktualnim temama [...]

  2. [...] sa stranica Maksija statistika čitanosti tiskovina pripremljena u prvom broju kao zagrijavanje za glavnu temu – eksluzivni trostruki intervju s čelnim ljudima tri najače [...]

  3. [...] komunikacija statistika čitanosti tiskovina pripremljena kao zagrijavanje za glavnu temu Maksija – ekskluzivni trostruki intervju s čelnim ljudima tri najače hrvatske novinske izdavačke [...]

  4. [...] nastavku ciklusa ekskluzivne glavne teme iz prvog broja Maksija prenosimo intervju Krešimira Macana sa Stjepanom Oreškovićem – predsjednikom Odbora direktora [...]

  5. [...] Iz prvog broja Maksija prenosimo  intervju Krešimira Macana s Peter van Kole, predsjednikom uprave Adria Medije. Time završavamo ciklus prenosa ovog eksluzivnog trostrukog intervjua, uz čelne ljude i EPH i Styrije, koji je u cjelini objavljen kao glavna tema u časopisu Maksi. [...]

  6. [...] Što o tome misle čelni ljudi hrvatskih izdavača mogli ste pročitati u prvom broju časopisa MAKSI – Peter van Kol: Povećali smo udjele u krizi, uloženo će nam se vratiti kada se tržište [...]



Speak Your Mind

Tell us what you're thinking...
and oh, if you want a pic to show with your comment, go get a gravatar!